دستگیری سارق ساختمان های نیمه كاره در دلیجان

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: ماموران انتظامی شهرستان دلیجان روز گذشته سارق ساختمان های نیمه كاره این شهرستان را دستگیر كردند.

کد مطلب: ۲۲۱۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ حمزه امین نژاد افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه كاره و شكایت تعدادی از شهروندان در این زمینه از طریق تماس با مركز فوریت های110 موضوع به صورت ویژه مورد پیگیری پلیس شهرستان دلیجان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات گسترده، ماموران پلیس در محل های وقوع سرقت به یك دستگاه خودروی سواری مشكوك شدند كه آن را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی دلیجان با اشاره به شناسایی سارق خاطر نشان كرد: پس از بازرسی از خودروی مشكوك مشخص شد كه اتومبیل متعلق به سارق می باشد كه از آن برای حمل اشیا سرقتی استفاده می شود.

سرهنگ امین نژاد تصریح كرد: سارق در حین ارتكاب به جرم در یك ساختمان نیمه كاره در دلیجان دستگیر و به 10 فقره سرقت در این زمینه اعتراف كرد.

وی با بیان اینكه متهم با همكاری یكی از دوستان خود اقدام به سرقت می كرده است اضافه كرد:متهم دیگر نیز با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

گفتنی است متهمان پس ازتشكیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار