استاندار کردستان:

طرح بیمه سلامت برای همه ایرانیان، از برنامه های دولت تدبیر و امید است

خبرگزاری پانا:عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان گفت:‌دولت بنا دارد همه ایرانیان را تحت پوشش بیمه سلامت قرار دهد بنابراین همه وظیفه دارند به اداره کل بیمه سلامت استان کمک کنند تا تمامی افراد واجد شرایط را تحت پوشش بیمه سلامت قرار داده و هیچ کس در کردستان از خدمات این بیمه محروم نگردد.

کد مطلب: ۲۲۱۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،عبدالمحمد زاهدی در مراسم رونمایی از دفترچه بیمه همگانی سلامت که در اداره کل بیمه سلامت کردستان برگزار شد با تبریک بعثت پیامبر اسلام (ص) اظهار امیدواری کرد آغاز این طرح گامی در مسیر کاهش آلام مردم باشد.

وی گفت: امنیت و سلامت دو نعمت بزرگ خداوندی به انسان بوده که آدمی تا زمانی که آنها را در اختیار دارد به اهمیت این دو نعمت آنچنان که شایسته است واقف نیست.

استاندار کردستان با بیان اینکه هرچه از آغاز زندگی بشر بیشتر می گذرد مخاطرات و تهدید کننده های سلامت انسان نیز بیشتر می شوند، خاطرنشان کرد: به نسبت توسعه یافتگی کشورها میزان بیماری ها نیز متفاوت است و سرعت انتقال بیماری با توجه به ارتباطات گسترده ای که اکنون جوامع دنیا با هم دارند در حال افزایش است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید کاری کنیم که اگر کسی بیمار شد خودش و اطرافیانش تنها رنج بیماری را تحمل کنند، افزود: در حوزه بهداشت و درمان کشور نگرانی اول، هزینه های بیمارداری بوده و به دلیل بالا بودن نرخ خدمات پزشکی، هزینه های درمان مهمترین دغدغه مردم در هنگام بیماری است.

زاهدی گفت: سیاست های کلی سلامت توسط رهبری ابلاغ شده بنابراین در تدوین برنامه ششم توسعه کشور باید به این سیاست ها توجه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار