فرماندار درمیان:

دو تعاونی مرزنشینان در درمیان فعالیت می كنند

خبرگزاری پانا: فرماندار درمیان گفت: در حال حاضر دو تعاونی مرزنشینان برای تأمین مایحتاج مردم مرزنشین این خطه با عضویت 23 هزار و 370 نفر فعالیت می كنند.

کد مطلب: ۲۲۰۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازدرمیان؛ رجبعلی براتی صبح امروز در نشست كمیته‌ی اشتغال این شهرستان اظهار كرد: تنها راه ایجاد اشتغال پایدار توجه به تولید است ولازمه تولید، ایجاد انگیزه و جذب سرمایه گذاردرشهرستان می باشد.

وی از پرداخت 107 میلیون تومان به 10 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و تصریح كرد: در سال گذشته 598 فرصت شغلی در شهرستان درمیان ایجاد شد.

براتی با بیان این كه مسئله اشتغال نه تنها در شهرستان كه در كلان كشور یك ضرورت مهم واساسی است، ادامه داد: سیاستهای دولت یازدهم بر تولید و ایجاد اشتغال پایدار تعریف شده است.

فرماندار درمیان افزود:برای ایجاد اشتغال كلان در سطح شهرستان برنامه ریزی های زیر بنایی صورت گرفته است.

وی همچنین از بانك ها خواست تا فاصله خود را با مردم و سرمایه گذاران كم كنند و تا جایی كه امكان دارد كار مردم را در جهت گرفتن تسهیلات راحت نمایند چراكه اینكار باعث ایجاد جذبه و جذب سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال در شهرستان می شود.

نماینده دولت در شهرستان درمیان ضمن تأكید بر نظارت دقیق بر موارد مصرف تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال و افزایش ضریب اشتغال در شهرستان اضافه كرد: شهرستان درمیان با توجه به ذخایر و منابع خود فرصت های بالقوه‌ی فراوانی برای اشتغال جوانان و افزایش میزان تولید دارد كه باید با برنامه ریزی های دقیق و اصولی و نیز جذب سرمایه كذار به فعل درآید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار