استاندار فارس:

شیرازمیزبان شایسته ای برای میزبانی جام ملت های آسیا 2019 است

خبرگزاری پانا: احمدی گفت: برای میزبانی شایسته شیراز در جام ملت های آسیا 2019 همه دلسوزان استان بسیج می شوند.

کد مطلب: ۲۱۷۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ سید محمد احمدی در دیدار رییس و نائب رییس فدارسیون فوتبال كشور اظهار داشت: شیراز دارای امكانات مناسبی برای برگزاری مسابقات ورزشی است و قادر است نواقص احتمالی را در خصوص بهبود شرایط و امكانات ورزشی برای برگزاری جام ملت های آسیا در رشته فوتبال را به سرعت رفع كند.
اساندار فارس ادامه داد : استان فارس در رشته فوتبال استعداد های فراوانی دارد و بسیاری از بازیكنان مطرح كشورمان روزی در این استان پا به توپ شده اند اما معتقدیم برای ایجاد نشاط و پیشرفت ورزشی در این استان باید عزم همگانی وجود داشته باشد.
احمدی با اشاره به اینكه فارس دارای دو تیم مطرح فوتبال در سطح كشور است، عنوان كرد : دو تیم فوتبال برق شیراز و فجر شهید سپاسی جزئی از شناسنامه های ورزش كشور در عرصه فوتبال هستند و انتظار داریم فدراسیون فوتبال كشورمان حمایت قابل قبولی برای بازگرداندن این دو تیم به جایگاه اصلیشان انجام دهد.
وی با بیان اینكه مردم فارس و شهر شیراز علاقه زیادی به ورزش فوتبال دارند، افزود: برای ارج نهادن به علاقه مندی مردم باید زیر ساخت های ورزشی استان گسترش یابد و ورزشگاهی مانند ورزشگاه میانرود با همكاری و عزم ملی و استانی به بهره برداری برسد.
در ادامه این دیدار رییس فدراسیون فوتبال كشورمان ضمن تقدیر از نگاه مثبت استاندار فارس به ورزش عنوان كرد : برای حمایت از تیم فجر سپاسی شیراز درز فصل جدید آمده ایم اما مسئولان این تیم باد باور داشته باشند كه با حمایت از این تیم می توانند فجر را به جایگاه اصلی خود بازگردانند.
علی كفاشیان تصریح كرد : استان فارس در ورزش قهرمانی كشورمان جایگاه ویژه ای دارد اما حفظ و ارتقاء جایگاه مطلوب نیاز به حمایت استانی و بومی از ورزشكاران و پشتوانه سازی برای ورزش استان دارد.
وی افزود : تمامی نقاط استان فارس جایگاه قهرمانان طلایی ورزش است و نگاه حمایتی به ورزش می تواند موجب شكوفایی استعداد های جوانان و نوجوانان استان در سطوح بین المللی و كشوری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار