مدیرکل ثبت احوال استان زنجان:

ثبت احوال زنجان جزو چهار استان برتر کشور دربرگزاری آموزش های لازم است

خبرگزاری پانا: مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: این اداره کل در برگزاری دوره های آموزشی سال گذشته جزو چهار استان برتر کشور معرفی شد

کد مطلب: ۲۱۷۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، سید موسی متوسلین با بیان این مطلب به خبرنگار پانا، افزود: در این مدت 20 هزارو 232 ساعت دوره آموزشی برای همکاران این اداره برگزار شد .

وی ادامه داد: از این مجموع 17 هزارو 206 ساعت مربوط به دوره های غیرحضوری، یکهزارو 616 ساعت مربوط به دوره های درون سازمانی حضوری و یکهزار و 410 ساعت نیز مربوط به دوره های برون سازمانی حضوری بوده است .

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با قدردانی از زحمات مسوولان این دوره های آموزشی، گفت: کسب این جایگاه مرهون تلاش های بی وقفه کارشناسان مرتبط این اداره است .

متوسلین، بالا بردن سطح دانش و مهارت کارکنان ثبت احوال، افزایش بهره وری همچنین کیفیت خدمات رسانی به ارباب رجوع را از اهم اهداف برگزاری این دوره ها برشمرد .

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تقویم آموزشی دوره هایی در نظرگرفته شده که پس از تعیین اساتید از سوی اعضا در شش ماهه اول سال جاری برگزار می شود .

متوسلین افزود: تلاش می شود این دوره ها در سال جاری با جدیت و تلاش بیشتر برگزار شود تا بتوان تاثیر این آموزش ها را در بین فراگیران ارتقا داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار