اعتراف زن كیف زن به 30 فقره سرقت در اتوبوس های شهری زنجان

خبرگزاری پانا: رئیس پلیس آگاهی زنجان گفت: زن كیف زن حرفه ای كه به 30 فقره سرقت اعتراف كرده برای اجرای نقشه خود سوار بر اتوبوس های شهری شلوغ زنجان شده و از طعمه هایش می خواست كه پنجره اتوبوس را بازكنند غافل از اینكه این ترفندی برای كیف زنی بود.

کد مطلب: ۲۱۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، سرهنگ مصطفی طلوعی با بیان این خبر اظهار كرد : پیگیری موضوع زمانی آغاز شد كه یكی از مالباختگان به پلیس اگاهی مراجعه و گفت: چند روز پیش برای خرید سوار بر اتوبوس شهری شدم تا به بازار بروم اتوبوس شلوغ بود. در مسیر زن میانسالی به دلیل شلوغی از من خواست كه پنجره اتوبوس را باز كنم .

وی ادامه داد : من از پنجره مقداری فاصله داشتم مجبور شدم كه دستم را به زحمت دراز كرده و پنجره را بازكنم پس از اینكه از اتو بوس پیاده شدم به مغازه ای جهت خرید مراجعه و وقتی خواستم كیف پولم را درآورم متوجه شدم كه كیف پولم از كیف دوشی ام به سرقت رفته است.

رئیس پلیس آگاهی زنجان افزود : شكایت های مشابهی نیز به پلیس آگاهی واصل و ماموران متوجه شدند كه باید در جست جوی یك مجرم حرفه ای باشند اكیپ ویزه ای تشكیل و پیگیری موضوع را در دستور كار ماموران مبارزه با سرقت قرار گرفت.

سرهنگ طلوعی خاطر نشان كرد : ماموران در نخستین قدم، اقدام به چهره نگاری متهم كرده و با به دست آوردن چهره تقریبی متهم در صدد شناسایی و دستگیر وی شدند.

وی تصریح كرد : چهره تقریبی بدست آمده در اختیار ماموران قرار گرفت و در نهایت با پیگیری های مستمر ماموران موفق شدند با طعمه قرار دادن یكی از همكاران پلیس زن متهم را حین سرقت در اتوبوس شهری دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهند.

رئیس پلیس آگاهی زنجان با اعلام اینكه متهم فردی متمكن و دارای چندین دستگاه خودرو بود اظهار كرد : سارق زن میانسال و سابقه داری بود كه برای شناسایی نشدن خود را با عناوین مختلف معرفی می كرد .

سرهنگ طلوعی با اعلام اینكه این متهم به 30 فقره كیف زنی از مسافران و مشتریان طلا فروشی ها اعتراف كرده است هشدار داد : در صورتی كه ضرورت نداشته باشد شهروندان از قرار دادن وجوه نقد ، طلاجات و چیزهای با ارزش در كیف خود خوداری كرده و در مكان های خیلی شلوغ مواظب اموال خود باشند.

این مقام انتظامی در خاتمه با اشاره به دستگیری 6 سارق در روز گذشته گفت: در این خصوص پرونده تشكیل و موضوع تحت رسیدگی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار