رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران در گفت وگو با پانا:

ثبات قیمتی در بازار مسکن ادامه دارد /معاملات مسکن ماههای آتی رونق می گیرد

خبرگزاری پانا : رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران خاطرنشان کرد: با توجه به سقوط شاخص ها در بازار بورس وثبات قیمت در بازار سکه وارز انتظار می رود حجم معاملات مسکن در ماههای آینده افزایش یابد و بازارمسکن رونق نسبی پیدا کند.

کد مطلب: ۲۱۵۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد

حسام عقبایی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا با تاکید براینکه به نظر نمی رسد اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها تاثیری ناگهانی در بازار مسکن به دنبال داشته باشد ، تصریح کرد: با توجه به سقوط شاخص ها در بازار بورس وثبات قیمت در بازار سکه وارز انتظار می رود حجم معاملات مسکن در ماههای آینده افزایش یابد و بازارمسکن رونق نسبی پیدا کند.


وی با تاکید بر اینکه در کوتاه مدت این بازار هیچ تغییر محسوسی نخواهد داشت ،عنوان کرد: اقتصاد کشور در حال حاضر دوران رکود را سپری می کند ویکی از اثرات تداوم رکود در بلندمدت افت بخش عرضه بوده و از سوی دیگر نیز قیمت مسکن در کشور تابع قیمت حامل های انرژی است.

عقبایی تصریح کرد: اقتصاد کشورما در حال حاضر دوران رکود را سپری می کند ویکی از اثرات تداوم رکود در بلندمدت افت بخش عرضه بوده و از سوی دیگر نیز قیمت مسکن در کشورمان تابع قیمت حامل های انرژی است.


وی افزود: هرچند که قیمت حامل های انرژی هم افزایش یافته است ولی با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها هم در کوتاه مدت افزایش قیمتی را در بازار مسکن نخواهیم داشت و فعلا بازار مسکن با ثبات قیمت پیش می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار