فرماندار اشتهارد:

کویر اشتهارد مستعد اجرای طرح های گردشگری است

خبرگزاری پانا:فرماندار اشتهارد با اشاره به ظرفیت های این شهرستان دشت اشتهارد را نقطه ای خاص و ویژه برای اجرای طرح های سرمایه گذاری با هدف گردشگری دانست.

کد مطلب: ۲۱۵۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ابوالفضل اینانلو با بیان این مطلب در آستانه آغاز همایش برد - برد، ظرفیت های اشتهارد را مورد اشاره قرار داد و گفت: شهرستان اشتهارد با بیش از 35 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان البرز قرار دارد.
وی افزود: شهرستان اشتهارد با توجه به داشتن ظرفیت بالای فرهنگی، تاریخی و گردشگری از این ظرفیت برخوردار است که به منطقه توریستی تبدیل شود.
اینانلو وجود کویر اشتهارد را زمینه ای برای برنامه های تفریحی و گردشگری دانست.

فرماندار اشتهارد همچنین وجود امکان متبرکه و روستاهای قدیمی و جذاب دراین شهرستان را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: روستای جارو از جمله اماکنی است که بناهای قدیمی متعددی را در خود جای داده است و جذابیت های قابل توجهی برای گردشگران دارد.

اینانلو گفت: وجود امامزاده گان مختلف نیز دراین شهرستان از دیگر پتانسیل ها برای جذب گردشگر دراین منطقه است.
فرماندار اشتهارد وجود پل رودخانه شور در 45 کیلومتری شرق اشتهارد، غاز نمک و دشت اشتهارد را زمینه ای برای انجام طرح های گردشگری و توریستی خواند.

وی افزود: استقرار شهرک پتروشیمی در این شهرستان نیز از جمله ظرفیت های ویژه شهرستان اشتهارد به شمار می رود و انتظار می رود در طرح برد- برد این منطقه نیز بتواند نگاه سرمایه گذاران را برای کلید زدن طرح های گردشگری به خود جلب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار