دستگیری 3 جیب بر در مترو

خبرگزاری پانا: سرهنگ حسین اسماعیل زاده از دستگیری 3 سارق جیب بر در˝ مترو مصلی ˝ خبر داد و افزود: هوشیاری و اقدام به موقع ماموران کلانتری متهمان را غافلگیر كرد .

کد مطلب: ۲۱۳۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ حسین اسماعیل زاده رییس كلانتری 104 " عباس آباد " صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ضمن اشاره به دستگیری 3 سارق جیب بر در ایستگاه متروی مصلی ، به تشریح جزییات پرونده این متهمان پرداخت.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: با توجه به بازگشایی نمایشگاه كتاب و شكایت تعدادی از شهروندان تهرانی که در مسیر متروی مصلی تردد داشتند به ماموران یگان انتظامی ایستگاه متروی مصلی مراجعه کرده و اعلام کردند که سارق یا سارقانی با استفاده از ازدحام و شلوغی داخل واگن ها و ایستگاه مترو، از آنها سرقت کرده اند.

اسماعیل زاده ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع جلسه ای در این خصوص تشکیل و با هماهنگی های انجام شده با مسئولان یگان انتظامی متروی تهران، گشت های سیار و پیاده در ایستگاه مترو و داخل واگن های مترو مستقر شدند که طی آن عصر روز گذشته یكشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری ماموران انتظامی موفق شد فردی را كه در حال وارسی یك تلفن همراه بود را شناسایی و بازداشت كنند.

كلانتر 104 در تشریح چگونگی شناسایی و بازداشت دو سارق دیگر افزود: عصر روز گذشته یکی از شهروندان به ماموران مراجعه کرده و خبر سرقتی را گزارش داد و بلافاصله تیم های انتظامی کلیه بخش های ایستگاه متروی مصلی را تحت نظر قرار داده و دقایقی بعد با بررسی سیستم های نظارتی داخل ایستگاه مترو،دو متهم كه با همدستی هم اقدام به سرقت می كردند،شناسایی و در اقدامی ضربتی بازداشت شدند.

سرهنگ اسماعیل زاده ،در پایان تصریح کرد: این متهمان که " سعید "،" احمد" و" رحیم " نام داشتند در بازجویی های انجام شده در کلانتری به جرم خود اعتراف و در بازرسی از وسایل همراه آنها تعدادی تلفن همراه، کیف پول، وجوه نقد کشف و ضبط شد.

گفتنی است، ماموران متهمان را به همراه اموال مكشوفه برای تكمیل پونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به كلانتری انتقال دادند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار