کارت مشخصات رانندگان اتوبوسهای بین شهری زنجان در معرض دید مسافران قرار می گیرد

خبرگزاری پانا: مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان گفت: رانندگان حمل ونقل مسافربری بین شهری این استان موظفند کارت مشخصات راننده را در داخل اتوبوس نصب کرده و در معرض دید مسافران قرار دهند

کد مطلب: ۲۱۲۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، علی رحمتی با اعلام این خبر افزود: این طرح با هماهنگی تشکلهای صنفی حمل ونقل مسافر استان به منظور اعمال نظارت بیشتر برفعالیت رانندگان و امکان شناسائی آنان از سوی مسافران تهیه شده است .

وی یادآورشد: شرکتها و موسسات حمل ونقل مسافر موظف شدند تا محلی را با ابعاد مناسب بعنوان کارت نگهدار در جلو اطاق اتوبوسهای تحت پوشش تعبیه کرده و رانندگان کارت مشخصات خود را حاوی اطلاعات مربوط به شماره کارت هوشمند راننده ، شماره انتظامی وسیله نقلیه ، مدیر شرکت و شماره تماس شرکت مسافربری را در آن محل قرار دهند .

رحمتی انجام این طرح را برقراری اعتماد و اطمینان بین مسافران حمل ونقل ناوگان عمومی و متصدیان بخش ذکر کرد و افزود :

براساس ماده 14 ضوابط حمل ونقل مسافر ، کارت شناسایی مشخصات راننده می باید در هنگام فعالیت بر روی لباس فرم راننده نصب شود .

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان گفت : اجرای این بخشنامه از تاریخ 15 اردیبهشت ماه سالجاری الزامی بوده و در صورت بروز تخلف ، موضوع در کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکتهای مسافربری قابل طرح خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار