استاندار اردبیل:

برخورد نادرست دستگاه‌ها سرمایه‌گذاران را از اردبیل خارج کرده است

خبرگزاری پانا: استاندار اردبیل گفت: برخورد نادرست دستگاه‌های اجرایی استان سرمایه گذاران را از استان خارج کرده است.

کد مطلب: ۲۱۰۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مجید خدابخش در نشست با فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان خلخال گفت: بیش از 90 درصد سرمایه گذاران در استان به دلیل برخورد نامناسب دستگاه‌های اجرایی استان از سرمایه گذاری منصرف شده و از استان می‌روند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در اصل برنامه‌های اجرایی استان قرار داشته و ما این رویه را ادامه خواهیم داد و فرمانداران شهرستان‌ها نیز در حوزه جذب سرمایه گذاران برای ورود آنها و توسعه و عمران و آبادانی بیشتر شهرستان‌ها تلاش نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بنیاد برکت و هماهنگی‌های انجام شده با این بنیاد اشاره کرد گفت: ما با توان کامل از ظرفیت بنیاد برکت برای پیشبرد حوزه اشتغال و سرمایه گذاری استان استفاده خواهیم کرد و در شهرستان خلخال نیز با استفاده از توانمندی بنیاد برکت جریان توسعه، تولید، اشتغال را شکوفا خواهیم ساخت.

استاندار از طرح تولید پسته و زعفران در خلخال حمایت کرد و گفت: انرژی کامل و جامع باید برای تقویت حوزه تولید و اشتغال باید در شهرستان خلخال فراهم شود.

خدابخش به آسیب شناسی در حوزه‌های مختلف در تمام نقاط استان اشاره کرد و گفت: نگاه اولویت دستگاه‌های اجرایی استان پروژه ‌های با پیشرفت بالا، نیمه تمام و پروژه‌های متوقف شده است که نهایت تلاش را به کار خواهیم گرفت تا ان‌شاالله این پروژه‌ها تکمیل شود.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به توانمندی بانوان استان در نمایشگاه توانمندی بانوان در اردبیل اشاره کرد و گفت: در نمایشگا‌ه‌های حاضر حضور بانوان خلخال چشمگیر و کارهای تولیدی و هنری بانوان خلخال واقعا قابل توصیف است و انشاالله در حوزه اشتغال بانوان نیز برنامه ریزی انجام شده است.

وی اضافه کرد: تا حدودی در شمال استان سرمایه گذاری انجام شده و بحث تولید در آنجا باعث رونق اقتصادی است و ما انشاالله با هماهنگی که با بنیاد برکت خواهیم داشت تا سقف 30 تا 50 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف برای اشتغالزایی و تقویت تولید و اشتغال بیکاران در شهرستان خلخال به کار خواهیم گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار