به همت دفتر ادبیات كودك و نوجوان حوزه هنری؛

چهار مجموعه شعر كودك از «كمال شفیعی» چاپ می شود

خبرگزاری پانا: كمال شفیعی شاعر كودك و نوجوان از تحویل 4 مجموعه شعر كودك از سروده هایش به دفتر ادبیات كودك و نوجوان حوزه هنری خبر داد.

کد مطلب: ۲۰۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، مدیر دفتر امور استان های مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری با اعلام این خبر افزود: «گربه یك مهندس است»، «مورچه های پاپتی»، «هر گلابی یك چراغ» و «ابرها مسافرند» عنوان های این چهار مجموعه هستند كه دو مجموعه آخر قرار است در قالب پروژه بزرگ ادبی كودك دفتر ادبیات كودك و نوجوان حوزه هنری از سوی انتشارات سوره مهر به انتشار برسد.

شفیعی درباره این كتاب ها توضیح داد: این مجموعه‌ها متشكل از 12 تا 15 شعر كودك هستند كه برای سرایش آن ها فضای پیرامون كودكان و جهانی كه با آن ارتباط دارند، دغدغه های ویژه این گروه سنی و خلاقیت های كودكانه آنها را پیش چشم داشته ام و همین حلقه پیوند اشعار این مجموعه ها هستند.

این شاعر و نویسنده كودك و نوجوان ایده خلق پروژه بزرگ كودك دفتر ادبیات و كودك و نوجوان حوزه هنری را شگفت و ارزشمند خواند و تاكید كرد: در این پروژه از نویسندگان و شاعران حرفه ای كودك و نوجوان دعوت به همكاری شده كه امیدوارم با انتشار آثار آنها خوراك فرهنگی مناسبی در سبد خانواده ایرانی به‌ویژه كودك ایرانی قرار بگیرد.

وی در پایان افزود: در آغاز كه فراخوان این پروژه ادبی اعلام شد تصور ما این بود كه نوعی تولید انبوه است و همین عامل باعث خواهد شده از خلاقیت و كیفیت آثار آن كاسته شود، اما خوشبختانه شاهد بودیم كه با كارشناسی متخصصان عرصه ادبیات كودك و نوجوان بر آثار ارائه شده و همچنین دغدغه هایی كه خود شاعران و نویسندگان بر تولیدات خود داشتند، آثاری موفق و دقیق به این پروژه تحویل داده شد و نویسندگان و شاعران با آرامش و اطمینان خاطر با نگاه هایی نو همچنان مشغول خلق آثار جدید هستند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار