احمدغریوی به سمت مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان منصوب شد

خبرگزاری پانا: احمد غریوی به سمت مدیرکل تعاون ، کارورفاه اجتماعی استان زنجان منصوب و از خدمات فضایل مقدسی تجلیل شد

کد مطلب: ۲۰۷۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، احمد غریوی در این مراسم با اشاره به ظرفیت های بالقوه موجود در اقتصاد استان زنجان در زمینه های مختلف اعم از کشاورزی، معدن و صنعت، افزود: این استان با جمعیت یک میلیون و 200 هزار نفری رتبه 12 کشوردر زمینه تولیدات نباتات علوفه ای را دارد .

وی اظهار کرد: استان زنجان با دار بودن 3/5 دهم منابع آبی کشور، 2/4 دام های کشور را در خود جای داده و دارا بودن رتبه نخست کشت زیتون و رتبه هشتم کشت انگوردرسطح کشور نشانگرظرفیت های قابل توجه زنجان در زمینه کشاورزی است .

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: قرار گرفتن این استان در مسیر جاده ترانزیت، داشتن واحدهای صنعتی غنی درزمینه برق، الکترونیک و نساجی، جوانی جمعیت و نیروی انسانی، وجود زمین های مناسب آبی و دیمی از دیگر ظرفیت های بالقوه موجود برای فعالیت های اقتصادی است .

غریوی ابراز کرد:با توجه به شعار امسال مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با برنامه ریزی می توان زمینه لازم برای ترویج فرهنگ کار وایجاد اشتغال با تکیه بر غیرت جوانان را فراهم کرد .

وی یادآورشد: حمایت از تکل های تعاونی و تلاش در راستای افزایش سهم تعاون در اقتصاد ازدیگر اولویت های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان است .

گفتنی است احمد غریوی پیش از این سمت مدیر کلی اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی را بر عهده داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار