رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان ایل

ابلاغ شاخص های ارزیابی عملکرد واحد های آموزشی به ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان

به گزارش خبرگزاری پانا،نجم الدین مرجانی گفت : زمان اجرای استانی طرح ارزیابی عملکرد واحد های آموزشی از دهه سوم فروردین تا 24 اردیبهشت ماه سال 93 خواهد بود و کلیه مدیران مدارس ضمن توجه به زمان اجرای طرح بمنظور پاسخگویی لازم به ارزیابان اعزامی از استان آمادگی کافی در این ارتباط داشته باشند.

کد مطلب: ۲۰۷۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ؛" نجم الدین مرجانی" رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان ایلام از ابلاغ شاخص های ارزیابی عملکرد واحدها و مراکز آموزشی به ادارات آموزش و پرورش تابعه استان برای سال 93 خبر داد .

وی گفت : اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان همانند سنوات گذشته در سال تحصیلی جاری نیز به منظور بررسی میزان تحقق اهداف و برنامه ها و همچنین شناسایی نقاط قوت و نواحی قابل بهبود واحدها ،اجرای طرح ارزیابی عملکرد مدارس را در سال جدید در دستور کار خود دارد و ساز و کار انجام آن به مسئولین ارزیابی عملکرد در سطح استان ابلاغ شده است .

" مرجانی تصریح کرد : شاخص های ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی با حضور کارشناسان قسمت های مختلف در کارگروه های تخصصی طرح و پس از اخذ نظرات کارشناسی عملیات بازنگری ، اصلاح ، تغییر و تدوین آنان آغاز و طی مراحل متعدد تخصصی و تطبیق شا خص های مربوطه با سند تحول بنیادین ، اسناد بالادستی ، سند چشم انداز و قانون برنامه پنجم به تایید نهایی رسید .

رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش ایلام اظهار کرد : فرآیند ارزیابی عملکرد در 36 نمون برگ به انضمام 324 شاخص در محور های پنجگانه ی آموزشی ، پرورشی ، تربیت بدنی و سلامت ، اداری و مالی به شهرستانها و مناطق تحت پوشش آموزش و پرورش استان ابلاغ شد .

مرجانی با بیان این مطلب که مدیران واحدهای آموزشی می بایست برابر شاخص های تعین شده ابلاغی نسبت به جمع آوری مدارک و مستندات عملکردی خود اقدام نمایند اعلام کرد : زمان اجرای استانی طرح ارزیابی عملکرد واحد های آموزشی از دهه سوم فروردین تا 24 اردیبهشت ماه سال جاری خواهد بود و کلیه مدیران مدارس ضمن توجه به زمان اجرای طرح بمنظور پاسخگویی لازم به ارزیابان اعزامی از استان ، از آمادگی کافی در این ارتباط برخوردار با شند وی اظهار کرد این ارزیابی با حضور 50 گروه ارزیاب تخصصی و به استعداد 150 نفر اجرایی خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار