جلسه بزرگداشت مقام معلم در خراسان شمالی برگزار شد

خبرگزاری پانا: جلسه ستاد بزرگداشت هفته مقام معلم با حضورمدیرکل آموزش و پرورش استان ، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و اعضای ستاد در محل سالن شهید ماژانی استانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۲۰۵۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش وپرورش پانا، سید محمد لنگری مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته معلم با بیان این مطلب که شغل معلمی، شغل انبیاء است گفت: بزرگداشت هفته مقام معلم، امسال متفاوت تر از سال گذشته خواهیم داشت.

سید محمد لنگری افزود: دولت تدبیر و امید در حوزه آموزش و پرورش 4سیاست کلی مطرح کرده است که یکی از این سیاست ها و برنامه ها، مشارکتعمومی است.

وی اظهارداشت: آنچه را که دولت تعریف می کند این است که همه نهادها از جمله نهاد دولتی، عمومی و مردمی، مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند .

مهندس لنگری در ادامه افزود: در خصوص برگزاری برنامه های هفته معلم،مشارکت و همکاری کلیه نهادها و سازمان ها را خواستاریم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه همه ما باید آموزش و پرورش را ازخود بدانیم و مشارکت همگانی در این حوزه ضروری است عنوان کرد:تمام خانواده ها به نوعی در مدارس و آموزش و پرورش در ارتباط هستند و لذا انتظار می رودکه در سال جدید با ارتباط بیشتر و مشارکت عمومی قدمهای مثبتی در حوزه آموزش و پرورش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته معلم متفاوت تر از سال های گذشته اجرا خواهد شد از بانکها درخواست کرد که بدون واسطه و رابطه برای معلمان با حداقل سود وام در نظر داشته باشند.

در ادامه جلسه قنبرعلی خوش آینه معاون پژوهش و برنامه ریزی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی عنوان کرد: بمناسبتگرامیداشت هفته معلم برنامه های متفاوتی خواهیم داشت که در این راستا 4 برنامه ویژه خواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های هفته مقام معلم گفت: برنامه ها از 12 اردیبهشت روز جمعه آغاز خواهدشد و در این روز، راهپیمایی عمومی ویژه خانواده بزرگ فرهنگیان خواهیم داشت.

خوش آینه همچنین روز 13 اردیبهشت را روز زنگ سپاس با حضور مسئولین در سطح مدارس استان و شهرستان، 16 اردیبهشت همایش یادوراه شهدا و تجلیل از فرهنگیان ایثارگر و پنج شنبه روز 18 اردیبهشت گلباران مزار شهدا از اهم برنامه های این هفته عنوان کرد.

وی در ادامهبا بیان اینکه برنامه های متفاوتی برگزار می شود گفت: تقدیر از یک معلم نمونه کشوری، یازده معلم استانی و 257 معلم شهرستانی از برنامه هایی است که در هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار می شود.

رحیم نوروزیان معاون سیاسی امنیتی استانداری در ادامه جلسه با اشاره به اینکه وظیفه داریم همیشه قدردان زحمات معلمین باشیم گفت: در این یک هفته تقدیر از مقام شامخ معلیمن سرلوحه برنامه ها باشد.

وی افزود:انتظار داریم با مشارکت همگانی برنامه های بهتری داشته باشیم.

نوروزیان در ادامه عنوان کرد: سال گذشته در المپیادهایی که بین دانش آموزان برگزار شد خراسان شمالی جزء پنج استان برتر کشوربود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار