برگزاری یادواره شهدای دانشگاه‌ فرهنگیان فارس

خبرگزاری پانا: یادواره شهدای دانشگاه فرهنگیان فارس به‌منظور پاسداشت مقام مادران شهدا در شیراز برگزار شد.

کد مطلب: ۲۰۴۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا، رئیس دانشگاه فرهنگیان فارس در این مراسم گفت: بی‌تردید شهادت، مرگ انسان‌های زیرک و هوشیار و نشانه استواری است.
قاسمی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان فارس با تقدیم حدود یک صد شهید به اسلام و انقلاب به افتخاری بزرگ نائل شده است، افزود: شهادت یعنی وارد شدن در حریم خلوت الهی است و نه یک پدیده سیاسی بلکه یک پدیده الهی، انسانی، اجتماعی و عرفانی است که مربوط به همه شئون زندگی ماست.
وی اظهار کرد: شهیدان به ما آموختند که وحدت، ایمان، اطاعت از رهبری، ولایت فقیه، ایستادگی و اعتقاد به نصرت الهی باعث پیروزی است و در حقیقت انقلاب، اسلام، قرآن، استقلال، آبرو و حیثیت را از برکت خون شهدای عزیزمان داریم.
رئیس دانشگاه فرهنگیان فارس به رابطه شهادت و معلمی اشاره کرد و گفت: رابطه شهادت و معلمی رابطه‌ای شگفت‌انگیز و بی‌بدیل است، به گونه‌ای که شهادت معلم بزرگی مایه قددرانی و تجلیل از معلم شده است.
این برنامه به‌همت دانشگاه فرهنگیان فارس، بنیاد شهید و امور ایثاگران فارس، کانون مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) وابسته به سپاه ناحیه ثارالله(ع) و ستاد یادواره شهدای دانشگاه فرهنگیان فارس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار