معاون امداد و نجات هلال احمر و فارس:

آماده باش 31 پایگاه امداد رسانی فارس در چهار شنبه آخر سال

خبرگزاری پانا:معاون امداد و نجات هلال احمر و فارس گفت:برای کمک رسانی به مردم و جلوگیری از آتش سوزی 31 پایگاه امداد رسانی در جاده های اطراف فارس آماده هستند.

کد مطلب: ۲۰۰۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا:معاون امداد و نجات هلال احمر و فارس در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار پانا گفت: 26 شعبه فعال در سراسر استان به همراه یک تیم آماده باش برای خدمت رسانی به مردم در چهارشنبه اخر سال فعال هستند.

وی افزود:چند ایستگاه فعال در سطح شهر برای اطلاع رسانی به جوانان و نوجوانان در طول این چند روز فعال بودند که شامل یک پرستار و یک پزشک و یک روان شناس بوده اند.

علیرضا حکمت گفت:علاوه بر 22 پایگاه کمک رسانی در سطح شهر 11 پایگاه سیار در جاده های اطراف شیراز اعزام شده اند تا در صورت بروز حادثه به هموطنان کمک کنند.

معاون امداد و نجات هلال احمر و فارس با بیان اینکه این آتش سوزی ها به نفاط حساس بدن آسیب می رسانند گفت:سرو صورت ارگان های حیاتی بدن هستند و بیشترین اسیب پذیری را در این جشن پرخطر دارند که باید جوان ها مراقب این موضوع باشند.

حکمت افزود: آتش سوزی سر و صورت حتما باید به پزشک و در مانگاه مراجعه شود اما اتش سوزی که فقط مربوط به لباس است باید فرد آتش گرفته روی زمین قلط بخورد تا آتش خاموش شود و از دویدن دوری کنند.

خبرنگار:فرزانه فاضلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار