تله فیلم «اکازیون» با حضور شفیعی‌جم نوروز پخش می‌شود

خبرگزاری پانا: تصویربرداری فیلم تلویزیونی «اکازیون» با حضور رضا شفیعی‌جم به پایان رسید؛ این تله فیلم نوروز روی آنتن می‌رود.

کد مطلب: ۱۹۹۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ تصویربرداری فیلم تلویزیونی «اکازیون» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی میری رامشه طی چند روز گذشته در لوکیشنی حوالی خیابان اسکندری جنوبی به پایان رسیده و در حال حاضر تدوین و صداگذاری آن در حال انجام است. پوریا تکاور تدوین و صداگذاری را برعهده دارد و علی قهرمانی نیز مشغول ساخت موسیقی است تا این تله فیلم برای پخش در ایام نوروز از شبکه تهران آماده پخش شود.

رضا شفیعی جم، امیر غفارمنش، رضا توکلی، مهدی امینی خواه، سولماز آقمقانی، احمد پورمخبر، ویدا شهشهانی، فرج ا... گل سفیدی، متین گودرزوند، علیرضا صادق زاده و علی خیامی بازیگران اصلی این تله‌فیلم هستند.

«اکازیون» داستان زندگی مجید رضایی (خیامی) را روایت می‌کند که مستأجر است و صاحبخانه اش او را جواب کرده است. او در تهران به دنبال خانه می گردد تا اینکه در این میان خانه ای زیر قیمت پیدا و اجاره می‌کند. حال در این خانه روحی سرگردان وجود دارد که باعث به وجود آمدن اتفاقات مختلف و بامزه ای برای مجید رضایی در طول داستان می‌شود... .

سایر عوامل اصلی «اکازیون» عبارتند از: نویسنده: ایمان غیرتمند، مدیر تصویربرداری: سعید ستوده، مدیر تولید: علی جوادی، مدیر صدابرداری: احمد افشار، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مهدی مطلبی، طراح گریم: مهیاد میمی، طراح صحنه و لباس: صادق فهیمی، دستیار دوم کارگردان: هادی فلاحی، منشی صحنه: الهام محمودی، عکاس: محمدرضا اصغری، مدیر تدارکات: صالح عظیمی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار