ملودی انیمیشن ˝بیا آشتی كنیم˝ را گروهی از كشور رومانی ساخته است

خبرگزاری پانا: مدیر مركز مطالعات و انیمیشن حوزه هنری خبر از ساخت ملودی انیمیشن خمیری ˝بیا آشتی كنیم˝ توسط گروه ˝fan fai ˝ از كشور رومانی داد.

کد مطلب: ۱۹۸۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، سید مسعود صفوی با اعلام این خبر، تاثیر موسیقی در انیمیشن را زیاد دانست و گفت: انیمیشن 50 درصد تصویر و 50 درصد موسیقی است به همین دلیل موسیقی همیشه در یاد مخاطب می ماند. موسیقی پر پرواز انیمیشن است و در كارهای كودكان نقش بسیار مهمی دارد زیرا باعث جذب مخاطب می شود.
وی با اشاره به ساخت ملودی انمیشن خمیری "بیا آشتی كنیم" توسط گروهی از كشور رومانی، افزود: موسیقی بعضی از آثار تولید شده در مركز انیمیشن را گروه های بین المللی انجام داده اند و در حال حاضر ملودی "بیا آشتی كنیم " را گروه "fan fai " از كشور رومانی به عهده گرفته است.
صفوی اضافه كرد: خارجی و غیر ایرانی بودن موسیقی انیمیشن دلیل بر خوب بودن آن نمی شود بلكه نوع موسیقی باید بر انیمیشن بشیند و با آن سازگار باشد تا سطح اثر را بالا ببرد. بعضی از انواع هنرها مختص به جغرافیای خاصی نیستند و شاید كاری كه در خارج از كشوری ساخته شده، در كشور دیگر بسیار مورد استقبال قرار گیرد.
مدیر مركز انیمیشن حوزه هنری بیان داشت: هنگام ساخت انیمیشن به طور معمول به موسیقی آن هم فكر می شود به عنوان مثال هنگام انیمیت و درآوردن نوع ریتم كار همزمان به موسیقی آن هم توجه می شود كه می تواند در كند بودن و یا سرعت بخشیدن انیمیت تاثیر بگذارد، مهم بودن موسیقی در انیمیشن نیز از همین جا نشات می گیرد.
یادآور می شود 70 در صد از ساخت موسیقی و صداگذاری مجموعه انیمیشن "بیا آشتی كنیم" توسط عباس دبیر دانش" و صداگذاری آن توسط "مهرشاد ملكوتی" به پایان رسیده است.
این مجموعه به تهیه كنندگی سید مسعود صفوی و كارگردانی "عبدالله علیمراد" در 13 قسمت هفت دقیقه ای مراحل پایانی تولید خود را در مركز انیمیشن حوزه هنری می گذراند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار