تشكیل كارگروه تخصصی بررسی مشكلات واحدهای تولیدی شیروان با حضور رئیس كمیسون اجتماعی مجلس

خبرگزاری پانا: مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی خراسان شمالی گفت : مشكلات 15 واحدصنعتی مستقر در شهرك و ناحیه صنعتی شیروان در كارگروه تخصصی ، با حضور رئیس كمیسیون اجتماعی مجلس و روسای بانكهای صنعت معدن ، ملی و صادرات استان در شهرك صنعتی شیروان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۹۸۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی خراسان شمالی گفت : مشكلات 15 واحدصنعتی مستقر در شهرك و ناحیه صنعتی شیروان در كارگروه تخصصی ، با حضور رئیس كمیسیون اجتماعی مجلس و روسای بانكهای صنعت معدن ، ملی و صادرات استان در شهرك صنعتی شیروان برگزار شد.

محمدعلی یوسفی افزود : درخواست تنفس برای بدهی های بانکی، تقسیط اقساط، بخشودگی جرائم و درخواست سرمایه در گردش از مهمترین خواسته های واحدهای صنعتی و تولیدی بود.

وی ادامه داد: تشكیل كارگروههای مشترك و تخصصی در رفع مشکلات مردمی و در رونق اقتصادی و توسعه صنعت استان تاثیرگذار است كه باید مصوبات این كارگروهها با اولویت بندی پیگیری شود.

یوسفی تاكید كرد : بانک‌ها با همکاری و ارائه تسهیلات به این واحدها نقش زیادی را در تقویت آن‌ها ایفا می‌کنند

وی به انعقاد 48 قرارداد در شهرك صنعتی شیروان اشاره كرد و اظهار داشت : هم اكنون 24 واحد تولیدی وصنعتی در داخل شهرك صنعتی شیروان در حال فعالیت هستند وعملیات 24 واحد تولیدی وصنعتی دیگر نیز از سوی كارآفرینان در دست اجرا است.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان خراسان شمالی گفت: از56 هكتار زمین شهرك صنعتی شیروان 29 هكتار برای اجرای طرحهای تولیدی وصنعتی به صنعتگران بخش خصوصی واگذار شده است.

یوسفی افزود: شهرك صنعتی شیروان دارای امكانات زیر ساختی مناسب نظیر آب ،برق، گاز ، تلفن، راه دسترسی و ... می باشد.

وی مهمترین مشكل این شهرك را كمبود آب اعلام كرد واظهار داشت : با رایزنیها و پیگیریهای انجام شده ، تفاهم نامه ای با شركت آب و فاضلاب شهری منعقد شده است كه درصورت تامین اعتبار مشكل كمبود آب این شهرك رفع می گردد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار