دوستی خیابانی عامل سرقت اینترنتی

رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی از دستگیری فردی که با طرح دوستی و جلب اعتماد فردی از حساب بانکی پدر وی سرقت کرده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۹۷۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،سرهنگ کوره بلاغی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت اینترنتی غیر مجاز از حساب بانکی وی، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.


وی با بیان اینکه در بررسی پرینت حساب‌های بانکی مالباخته مشخص شد که مبالغی به صورت اینترنتی از طریق خرید شارژ تلفن همراه اعتباری برداشت شده است، ادامه داد : کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات پلیسی و به کارگیری شیوه‌های ویژه پلیسی در کشف جرم در نهایت موفق شدند متهم را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به این پلیس منتقل کردند.


رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی شد اما در مواجهه با مستندات پلیس لب به اقرار گشود و اعلام کرد که با جلب اعتماد و برقراری دوستی با دختر شاکی اطلاعات حساب بانکی پدرش را به دست آورده و اقدام به برداشت غیرمجاز از طریق خرید شارژ تلفن همراه کرده است.


کوره بلاغی تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی صلاح قضایی شد.


رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد : جوانان باید مراقب اطرافیان خود باشند و در دام دوستی های خیابانی گرفتار نشوند و به هیچ وجه اطلاعات بانکی خود و خانواده شان را دراختیار دیگران قرار ندهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار