مسئول دبیرخانه مجلس دانش اموزی خراسان جنوبی خبر داد :

برگزاری هفتمین دوره انتخابات مجلس دانش اموزی در خراسان جنوبی

خبرگزاری پانا : مسئول دبیرخانه مجلس دانش اموزی خراسان جنوبی ازبرگزاری هفتمین دوره انتخابات مجلس دانش اموزی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۹۵۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا امیر آبادی در گفتگو با خبرنگار آموزش وپرورش پانا با اعلام این خبر اظهار کرد : دو دانش آموز دختر و پسر که در انتخابات شورای دانش آموزی مرحله شهرستانی و منطقه ای انتخاب شدند در مرحله استانی انتخابات مجلس دانش آموزی شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد :انتخابات مجلس دانش آموزی وبه مدت دو روز در روزهای 18 لغایت 19اسفند ماه در بیرجند برگزار می گردد و منتخبین در این مدت به بیان دیدگاهها و نظرات خود خواهند پرداخت و در پایان یک دختر و یک پسر بعنوان نمایندگان مجلس دانش آموزی استان انتخاب میشوند.

امیرآبادی به اعضای هیئت رئیسه شورای دانش آموزی استان اشاره کرد وافزود : در این دوره از انتخابات 6 نفر از هیئت رئیسه شورای دانش آموزی استان متشکل از رئیس ، نایب رئیس اول ، نایب رئیس دوم ، منشی اول و دوم و کار پرداز به مدت دوسال انتخاب می شوند..

وی ادامه داد: اعضای شورادی دانش آموزی استان بعنوان مشاوران دانش آموزی مدیر کل آموزش وپرورش استان خراسان جنوبی انتخاب می شوند.

مسئول دبیرخانه مجلس دانش آموزی اظهار کرد: اولین نشست کشوری مجلس دانش آموزی در تابستان سال آینده با حضور رئیس جمهور و مسئولان برگزار خواهدشد.

وی ترویج فرهنگ مشارکت جویی ،تعاون و همکاری ، مسئولیت پذیری و زمینه سازی برای تربیت اسلامی و مشارکت فکری دانش آموزان در عرصه های مختلف را از اهداف این انتخابات عنوان کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار