دراستان یزد رخ داد:

بازدید نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه از مدارس استان یزد

خبرگزاری پانا: نماینده مقام معظم رهبری جهت بازدید از فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد و حضور در نشست فصلی مسئولان اتحادیه استان‌ها وارد استان یزد شد.

کد مطلب: ۱۹۳۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه در ابتدای ورود به این استان در جمع اعضای کانون فکری پرورشی کودکان و نوجوانان این شهرستان حضور یافت و پس از این دیدار دوستانه در دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه (س)حاضر شد.
در این بازدید مسئول انجمن اسلامی مدرسه به تبیین گزارش فعالیت‌های انجمن اسلامی مدرسه خود پرداخت و همچنین اعضای انجمن اسلامی، نمایشگاه دائمی مدرسه خود را که شامل غرفه‌هایی از قبیل شهدای دانش‌آموز، اتاق شهدا، خیمه مهدویت و نمایشگاه شهدای مبارزه با گروهک پژاک می‌شد را در محضر نماینده مقام معظم رهبری تشریح کردند.
حاج علی اکبری از همت این دانش‌آموزان و توجه به شهدا تقدیر کرد.
وی پس از بازدید از مدرسه فاطمه زهرا(س) بازدید از دبیرستان زینی و دبیرستان جوادالائمه(علیه‌السلام) را در اولویت قرار داد. در بازدید از این مدارس نیز مسئولان انجمن اسلامی، هریک به تشریح گزارش فعالیت‌های انجمن اسلامی در مدارس خود پرداختند و از ابتکارات اعضای انجمن اسلامی مدرسه خود جهت تغییر چارت انجمن اسلامی مدرسه متناسب با نیازهای دانش‌آموزان و به برگزاری یادواره‌ی شهدا در مدارس استان یزد اشاره کردند.
در پایان نماینده مقام معظم رهبری از مدیران این دو مدرسه برای انجام فعالیتهای فرهنگی و دانش‌آموزی سپاس‌گزاری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار