نیاز به اعتبار 600 میلیارد تومانی برای تکمیل ˝بزرگراه بروجردی˝

خبرگزاری پانا: معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18، از معضل کمبود اعتبار و نیاز 600 میلیارد تومان در تکمیل بزرگراه بروجردی خبر داد.

کد مطلب: ۱۹۲۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد

باشگاه خبرنگاران نوشت:

حسن رحمانی گفت: اجرای طرح احداث بزرگراه بروجردی (سعیدآباد) به دلیل نیاز 600 میلیارد تومانی این طرح موجب تأخیر در تکمیل بزرگراه سعیدآباد شده است و با توجه به کمبود اعتبار این طرح تکمیل احداث این بزرگراه با مشکل مواجه شده است.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه 18 به منظور بهره‌برداری این طرح در آینده‌ای نزدیک در تلاش است که این طرح را به شهرداری شهر تهران واگذار کند.

رحمانی با اشاره به لزوم ارزیابی و بررسی احداث بزرگراه بروجردی گفت: املاک معارض واقع در مسیر 5 کیلومتری بزرگراه بروجردی (سعیدآباد) برای تملک به 400 میلیارد تومان اعتبار و احداث آن نیز به 200 میلیارد تومان نیاز دارد. در صورتی که بودجه سالیانه شهرداری منطقه 18 برابر با 600 میلیارد تومان است.

رحمانی با اشاره به اینکه تکمیل طرح احداث این بزرگراه خارج از عهده منطقه 18 است، گفت: در تلاش هستیم این طرح را به معاونت فنی و عمران شهرداری تهران واگذار کنیم.

وی خاطر‌نشان کرد: اجرای دو طرح احداث بزرگراه بروجردی (سعیدآباد) و ساماندهی تفرجگاه کن در دست بررسی شهرداری منطقه 18 و اعضای پارلمان شهری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار