بیانیه سراسری دانش آموزان بسیجی:

صدای انفجار دخمه های مخوف صهیونیستی و سرمایه داری آمریکا قابل شنیدن است

خبرگزاری پانا: دانش آموزان بسیجی سراسر كشور به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن بیانیه ای صادر كردند.

کد مطلب: ۱۸۶۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، دانش آموزان بسیجی سراسر كشور به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن بیانیه ای صادر كردند. متن بیانیه به این شرح است:
امروز متن حرکت ملت ، ایجاد اقتدار درونی است ، ایستادگی در مقابل طوفان های مخالفت و معارضه است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
یوم ا... دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور پیروزی عظیم ملت قهرمان ایران بر دژخیم تربیت شده، لایعقل و مزدور نظام های استکباری و سرمایه داری است. این ایام ابر رحمت الهی بر کویر دلهای مردم خدا جو باریدن کرد و آنان را از چشمه زلال ولایت سیراب نمود. بازخوانی روایت وعده الهی به پرچمداری خمینی کبیر(ره)؛ تا دینداری ، آزادیخواهی ، استقلال و پیشرفت در سایه سار اعتدال و عقلانیت همچون رودی خروشان در تمامی تاریخ این مرز پرگهر جریان یابد.
صبر در مصائب و شکر بر نعمت های الهی دو عامل اصلی حیات شجره طیبه انقلاب اسلامی تا حصول پیروزی نهایی بر طاغوت های زمان بوده است و تکلیفی است که قرآن در ادامه ذکر و گرامیداشت ایام الله در سوره مبارکه ابراهیم(ع) اشاره فرموده است . از آغاز نهضت تا به امروز، همین صبر و استقامت ملت بزرگوار و رهبران بوده که مانع انحراف و شکست انقلاب شده، انقلابی که همواره مورد هجمه مستکبران قرار داشته است.
آوردگاه حضور مردم در 22 بهمن به آمریکا و ایادی شیطان صفت آن اثبات خواهد کرد ، ما هیچگاه از مبارزه علیه ظلم و ستم خسته نشده ایم و بدانند اگر هزاران ابزار فرهنگی، سیاسی ، اقتصادی و نظامی برای اغوای مردم دنیا بکار گیرند تلاشی عبث و نافرجام است.اگر به جای 5 گزینه روی میز ، هزاران توطئه هم ساز نمایند باز لحظه ای با این خوی ددمنشی شما سازش نکرده و همچون اسلاف شهیدمان با خون خود ، ولایی بودمان مستند خواهد شد.
اگر نگاه عالمانه و منطقی به ارائه گزینه های روی میز شما در کشور نظیر افغانستان ، سوریه ، لبنان ، عراق و... داشته باشید جز رسوایی چیزی نخواهید دید . و از گزینه های موفق ملت ایران غافل نشوید چرا که نشانه های ناچیز این نیروی عظیم الهی در جنگ 33 روز لبنان و 22 روز غزه مشاهده نمودید ، بدانید سرنوشت شما در جنگ رویارو فرق خواهد کرد و یاد این نکته امام که درباره شوروی فرمودند : « صدای خردشدن استخوان های کمونیست شنیده می شود» در این زمان باید بگوییم «صدای انفجار دخمه های مخوف صهیونیستی و سرمایه داری آمریکا قابل شنیدن است». اگر هزاران موج اسلام ستیزی و ایران هراسی در دنیا براه اندازید طرفه العینی از مبانی و اصول ظلم ستیزی کوتاه نیامده و تا خشکاندن ریشه های حیات منحوس دولت مردان دجال های صفت ستیزه جوی آمریکا واسرائیل در عصر حاضر پیش خواهیم رفت.
ما در روز 22 بهمن می آییم تا اثبات کنیم که فرزند عاشورا و محرم هستیم. تحریم آمریکائیها بیشتر از آنچه برای ما اثر بخش باشد آنها را به زانو در آورده و عجز ناتوانی آنان سبب شده تا پیمان شکن و دروغ گو شوند وگرنه کشوری که دارای ثبات و قدرتمند باشد، با تمام توان بر سر معاهدات بین المللی خود استوار می ماند.
ما می آییم تا بار دیگر استقامت ، شهامت و ایثارگری خود را به جهانیان عرضه نمائیم و همچون پاره های آهن گداخته برسرکسانیکه چشم پلیدی به سرمایه های مادی و معنوی نظام ما داشته باشند ، همچون نسل اول انقلاب پای تمامیت آن ایستادگی و از آن دفاع می نماییم.
ما دانش آموزان بسیجی که سربلندی مجد و عظمت میهن عزیزمان را رسالت اصلی خود می دانیم ,تاکید
می نمائیم حفظ این دستاورد ها ارزشمند انقلاب که ثمره خون چندین هزار شهید است , مستلزم هوشیاری همه جانبه و سر لوحه قرار دادن رویکردی جامع, محاسبه و نقادانه است. رویکردی که می تواندبیمه با پشتوانه نیروهای درونی و استعداد های بیشمار جوانان ایرانی از یک سو نقاط قوت را شناسایی و برای تقویت و توسعه آن برنامه ریزی نمود و از سوی دیگر با درک هوشمندانه نقاط ضعف و انحرافات، چاره اندیشی کرده و خطرات را به مسئولین گوشزد کرد تا بدین وسیله علاوه بر ارتقاء کار آمدی نظام مردم سالار دینی، انقلاب اسلامی را در برابر هرگونه آفت و تهدید شود. اصلی ترین شاخص ها بصیرت و وحدت نخبگان کشور با حضور فعال و اندیشمندانه در عرصه مورد نیاز کشور است و از مسئولان می خواهیم:
1- با تکیه بر استعدادهای بومی ایران از همه توان خود در جهت بی اثر ساختن توطئه دشمنان برخاسته و برای رسیدن با افق چشم انداز فرهنگی و علمی کشور تلاش نمائید.
2- پشتیبان ملت مستضعف دنیا باشید و با پیروی از فرهنگ ناب مهدوی (عج) برای از بین بردن آخرین جور ثومه فساد تلاش نموده و در جهت گسترش عدالت جهانی در دنیا تا ظهور حضرت ایشان لحظه ای نهراسید.
3- با ترویج فرهنگ علم پژوهی ، جنبش نرم افزاری ، جهاد علمی در راستای رساندن ایران اسلامی به قلل رفیع دانش و قدرت اول منطقه همت نمایید.
4- شما با رعایت استقلال مطلق انقلابی از بد اخلاقی و دروغ گویی ، منافقان لیبرالیستی خسته نشده ، گرچه شیوه و تاکتیک جدیدی گفتمان سیاسی اتخاذ نمایند، ولی لحظه ای از خط امام (ره) و رهبری (مدظله العالی)که همان خط قرمز مبانی جمهوری اسلامی است عدول نفرمایید.
5- در خاطر تاریخی ما حرف امام خامنه ای(مدظله العالی) جاودانه است که دشمنان با دستان مخملین ولی با باطن پولادین در مقابل ما ایستاده اند ، لذا می توان با بصیرت ولایی خواب آسایش را از چشمان شب زده آنان گرفته و تا رسیدن به حق مسلم خود در انرژی هسته و سایر علوم هیچ حرکت شتابدار معکوسی را مرتکب نشوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار