استاندار آذربایجان غربی:

ملاك انتخاب مدیران صرفا صلاحیت و شایستگی است

خبرگزاری پانا: استاندار آذربایجان غربی گفت: ملاك انتخاب مدیران در استان صرفا بر اساس صلاحیت و شایستگی است.

کد مطلب: ۱۸۰۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس قربانعلی سعادت در دیدار با تعدادی از روحانیون، نمایندگان، مسئولان و مدیران شهرستان خوی كه در حوزه استاندار ترتیب یافت، اظهار كرد: ملاك انتخاب مدیران در استان صرفا بر اساس صلاحیت و شایستگی است .

وی، توسعه اقتصادی را پیش شرط رفع موانع و مشكلات موجود در استان دانست و افزود: برای حركت به سمت توسعه اقتصادی در استان، شورای راهبردی متشكل از نخبگان و صاحبنظران در استان تشكیل می‌شود .
استاندار آذربایجان غربی وحدت و همدلی را از دیگر الزامات شكوفایی و بالندگی استان عنوان كرد و گفت: باید با حفظ اتحاد و همدلی و توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های مختلف استان در بخش های گوناگون، شاخص های توسعه و رفاه را در استان ارتقاء بخشیم .
فعال نمودن بخش خصوصی و رفع موانع موجود در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان از دیگر مواری بود كه مورد تاكید مقام عالی استان در این دیدار قرار گرفت .
سعادت در ادامه خاطرنشان كرد: نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز در دو نشست مشترك قبلی، آمادگی خود را برای تلاش در جهت رفع مسائل و مشكلات استان اعلام نموده اند كه این امر نتایج خوبی را برای استان به ارمغان خواهد آورد .
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خوشبختانه در شهرستان خوی امكانات زیربنایی خوبی برای سرمایه گذاری فراهم شده است كه نویدبخش رشد و توسعه همه جانبه در این شهرستان است .
فرماندار شهرستان خوی نیز در این دیدار گفت: شهرستان خوی دارای ظرفیت و پتانسیل های خوبی در بخش های مختلف مانند صنعت، كشاورزی و سرمایه گذاری است و زمینه رشد و توسعه برای این شهرستان فراهم است .
عماری اضافه كرد: مدیران و مسئولان در شهرستان خوی با وحدت و همدلی در جهت رفع مسائل و مشكلات شهرستان تلاش می‌كنند .
بومی بودن، تجربیات ارزشمند و ارتباط با عناصر و شخصیت های موثر استان از ویژگی‌های مهندس سعادت است
حجت الاسلام شكوری امام جمعه شهرستان خوی هم در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور مهندس سعادت در استان آذربایجان غربی گفت: بومی بودن، تجربیات ارزشمند در پست های مدیریتی متعدد، استانداری در استان های مختلف كشور و تعامل و ارتباط با عناصر و شخصیت های موثر استان از مهمترین مزیت های مهندس سعادت است كه برای استان مفید فایده و ثمربخش خواهد بود .
وی، انقلابی بودن، اشرافیت بر استان و تغییر نگرش جدی در شرایط حاكم بر استان را از دیگر ویژگی‌ها و مزیت های استاندار آذربایجان غربی عنوان كرد و گفت: با حضور مهندس سعادت در استان شرایط و فضا برای پیشرفت و توسعه فراهم شده است .
امام جمعه خوی در ادامه به ارائه گزارشی از مهمترین اقدامات و فعالیت های انجام گرفته در این شهرستان پرداخت و افزود: فعال شدن مرز رازی، رفع موانع تكمیل بیمارستان آیت الله خوئی، اولویت بندی مسائل و مشكلات شهرستان، برگزاری همایش ها و كنگره های مختلف استانی، ملی و بین المللی، توسعه و رشد نسبی در بخش های مختلف بخصوص در بخش علم و فرهنگ از جمله توفیقات این شهرستان است .
گسترش مراكز آموزش عالی و مدارس حوزه علمیه، معرفی خوی بعنوان هیجدهمین شهر تاریخی-فرهنگی كشور، تشكیل انجمن قرآن و نهج البلاغه، تشكیل شورای هیئت های مذهبی، تشكیل كانون مداحان با هدف ساماندهی و آموزش و تشكیل شورای زكات در شهرها و بخش ها از دیگر اقدامات انجام شده شهرستان خوی بود كه توسط امام جمعه این شهرستان مطرح شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار