وزیر راه و شهرسازی:

پس از ادغام دو وزارتخانه از هیچ بخشی غافل نشده ایم

خبرگزاری پانا: علی نیکزاد گفت: پس از ادغام دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی، هر واحدی کار خود را انجام می دهد و از هیچ بخشی غافل نشده ایم.

کد مطلب: ۱۸۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، وزیر راه و شهرسازی در گفت وگوی اختصاصی با رد ادعاهای مطرح شده درباره اینکه تمامی تمرکز وزارتخانه ادغام شده راه و شهرسازی بر حوزه مسکن است و همین امر باعث شده تا کارایی لازم را نداشته باشد، اظهار داشت: پس از ادغام دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی، بخش راه شامل؛ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان بنادر و دریانوردی، راه آهن، شرکت ساخت و صنعت هوایی، فرودگاه ها و سازمان هواپیمایی کشوری و غیره همه مستقل با وزیر و به عنوان معاون وزیر کار می کنند و هر یک از اینها وظایف خود را انجام می دهند.
وی به فعالیتهای انجام شده در حوزه راه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 30 هزار کیلومتر راه در حال ساخت است، بر روی 11 بندر سرمایه گذاری شده و روزی حدود 1200 پرواز انجام می شود. 206 هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی، آزادراه، بزرگراه و راه روستایی نیز نگهداری می شود. کاهش تلفات جاده ای نیز بجای 10 درصد تکلیف در برنامه پنجم، 15درصد در سنوات گذشته محقق شده است و امسال نیز در این زمینه اقدامات لازم انجام خواهد شد.
نیکزاد تاکید کرد: همه بدنه وزارت راه و شهرسازی مشغول فعالیت هستند. یعنی شاید الان برخی مدیریت ها تغییر کرده باشند اما هر واحدی کار خود را انجام می دهد. بعد از ادغام وزیر یکی شده، وزارتخانه یکی شده، معاونتهای اضافی حذف شده است اما اینکه برخی ها می گویند بعد از ادغام کاری در حوزه راه صورت نمی گیرد، توهینی به کسانی است که در این بخش فعالیت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار