پرده از راز 25 فقره سرقت در جهرم برداشته شد

خبرگزاری پانا: پرونده یک باند چهار نفره سرقت در شهرستان جهرم فارس ، 25 فقره سرقت بسته شد .

کد مطلب: ۱۷۵۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا: فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با اعلام این خبر گفت: در پی كسب خبری مبنی بر اینكه دو نفر به نام های "ر- ق" و "ن- ن" اقدام به فروش رادیوپخش سرقت شده از خودروها در سطح شهرستان جهرم می كنند، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور كار ماموران قرار گرفت.

یوسف ملك زاده افزود: با انجام كارهای اطلاعاتی و پلیسی، ماموران مخفیگاه سارقان را شناسایی و آنها را در یك عملیات منسجم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه شان، تعدادی مدارك مالباختگان و چهار عدد رادیو پخش خودرو كه سرقت كرده بودند ، كشف كردند.
وی ادامه داد: در عملیات دیگری همدستان این دو سارق به نام های"م - الف" و"ش- الف" نیز دستگیر و ضمن انتقال به پلیس آگاهی، تعداد زیادی اقلام مسروقه و محتویات درون خودرو و یك قبضه اسلحه غیرمجاز و چندین فشنگ جنگی نیز از این سارقان كشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم تصریح كرد: در تحقیقات صورت گرفته از این سارقان تا كنون دو فقره سرقت خودرو، شش فقره سرقت موتورسكلت و 17 فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان جهرم كشف شده است.
ملك زاده با بیان اینكه صحنه های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند، خاطر نشان كرد: در این خصوص یك نفر خریدار اموال مسروقه به نام "ح- د" نیز دستگیر و متهمان با قرار مناسب روانه زندان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار