کتابخانه ۱۳ آبان برگزار می کند؛

برگزاری سلسله کارگاه های پیشگیری از بیماری های مفاصل و ستون فقرات در شهرری

خبرگزاری پانا:مدیر کتابخانه 13 آبان از برگزاری سلسله کارگاه های پیشگیری از بیماری های مفاصل و ستون فقرات در شهرری خبر داد.

کد مطلب: ۱۷۵۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، جهانگیر رهبری مدیر کتابخانه 13 آبان در خصوص برگزاری سلسله کارگاه های پیشگیری از بیماری های مفاصل و ستون فقرات ذکر کرد: سلسله کارگاه های پیشگیری از بیماری های مفاصل و ستون فقرات ویژه گروه سنی جوان تا میانسال در کتابخانه 13 آبان برگزار می شود.

رهبری با اشاره به اهداف برگزاری این سلسله همایش ها ذکر کرد: کتابخانه 13 آبان با هدف ارتقاء سلامت شهروندان و افزایش دانش آنان ، سلسله کارگاه های آموزشی پیشگیری از بیماری های مفاصل و ستون فقرات را برای شهروندان برگزار می کند.

وی در خصوص این بیماری تصریح کرد: ناراحتی های ستون فقرات به خصوص کمردردهای انتشاری در پا از عمده ترین بیماری هایی است که افراد در طول عمر به آن مبتلا می شوند و ما در این کارگاه با حضور کارشناسان مجرب علائم و پیشگیری از این بیماری ها را به شهروندان آموزش دهیم.

وی ادامه داد: این کارگاه با حضور دکتر ناصر مهران فرد دکترای تخصص روانشناسی بالینی و روان درمانی و مشاوره برگزار می شود.

مدیر کتابخانه 13 آبان در ادامه با توجه به این کارگاه تصریح کرد: این کارگاه به مدت 6 جلسه چهارشنبه های هر هفته از ساعت 9 الی 11 در کتابخانه 13 آبان برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه می توانند به کتابخانه 13 آبان واقع در شهرری شهرك 13 آبان، خیابان شهید مولایی جنوبی، كوچه شهید عطری، پلاك 4 مراجعه نمایند و یا جهت كسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 5525577 تماس حاصل فرمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار