عضو انجمن تولید کنندگان صنعت غذا در گفت وگو با پانا:

مدیریت زمان مهمتر از تامین نقدینگی است/ 80 درصد تولید زیتون از بین رفت

خبرگزاری پانا : عضو انجمن تولید کنندگان صنعت غذا با اشاره به دشواری های تخصیص ارز از اتاق مبادلات ارزی با اشاره به از بین رفتن 802 درصد تولید زیتون کشور بیان کرد: مدیریت زمان از تامین نقدینگی مهمتر است و معین نیست که تامین ارز قرار است در چه فرصت زمانی انجام شود .

کد مطلب: ۱۷۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا مروت پور در گفت وگو با خبرنگاراقتصادی پانا با بیان اینکه تولید صنعتی در کشور هدف گذاری شده است ،خاطر نشان کرد: 6سال است که ازسال 1385 و آغاز طرح صنعتی سازی تولید گذشته اما هنوز یک واحد تولیدی صنعتی با وجود صرف هزاران میلیارد تومان راه اندازی نشده است.

مروت پور خاطرنشان کرد: مدیریت زمان در کشور ما فراموش شده است و علاوه بر تحریم ها بخشی از مشکلات به بی تدبیری و بی مسوولیتی است .

مروت پور تصریح کرد: حتی در شرایط تحریم بسیاری از محصولات برندهای خارجی در فروشگاهها و مارکت ها وجود دارند و اگر تلاش چندین ساله صنعت غذا نادیده گرفته شود با تعطیلی واحدهای کنونی راه اندازی آنها کار ساده ای نخواهد بود.

وی گفت: امسال به دلیل مگس و آفت های تولید بیش از 80درصد تولید زیتون کشور از بین رفته است و در گذشته سم پاشی با استفاده از هواپیماهای سم پاش استفاده می شد اما اکنون گرفتن سم به سختی امکان پذیر است .

عضو انجمن تولید کنندگان صنعت غذا تاکید کرد: وزارت صنعت،معدن و تجارت به جای اینکه به نقش خود در زمینه ایجاد زیرساخت ها توجه کند تنها به نقش تعزیراتی خود عمل می کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار