نتایج انتخابات نظام مهندسی ساختمان فارس اعلام شد

خبرگزاری پانا: رییس هیئت اجرایی انتخابات نظام مهندسی فارس نتایج ششمین دوره انتخابات هیات مدیره را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، امیر فلاح نیا اظهار داشت: پس از شمارش آراء ماخوذه در گروه عمران به ترتیب حسین پوراسدی با یک هزار و 170 رای، غلامرضا نامورچی با یک هزار و 163 رای، منصور مصلی نژاد با 815 رای، مهرداد خواجه پور با 786 رای و فرج ا... رجبی با 744 رای توانستند به هیئت مدیره نظام مهندسی استان فارس راه یابند و آقایان حمید روستا با 731 رای و محسن کوهگرد با 705 رای به عنوان عضو علی البدل گروه عمران معرفی شدند.

وی افزود: همچنین در گروه عمران رشته نقشه برداری، اکبر احمدی با یک هزار و 447 رای پذیرفته شد و احسان ا... نخل پرور جهرمی با 880 رای به عنوان عضو علی البدل پذیرفته شد.
فلاح نیا ادامه داد: در رشته معماری نیز اسماعیل احمدی با یک هزار و 94 رای و امیر حسین جمشیدی با یک هزار و 31 رای به عنوان عضو اصلی و محمد علی آبادی با 926 رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
فلاح نیا افزود: در گروه معماری- رشته شهرسازی، آقای ابراهیم حجری با 1394 رای به عنوان عضو اصلی و آقای اصلان جنوبی با 798 رای به عنوان عضو علی البدل پذیرفته شدند.
رییس هیئت اجرایی انتخابات نظام مهندسی فارس همچنین ابراز داشت: در گروه تاسیسات، رشته تاسیسات مکانیکی، سامان ارجمند اینالو با 840 رای به عنوان عضو اصلی و رحیم روشن شاد با 799 رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شد.
فلاح نیا اذعان داشت: در گروه تاسیسات، رشته تاسیسات برقی نیز مجید ولدان با یک هزار و 526 رای و علی رفیعی با یک هزار و 48رای انتخاب شدند و سید مرتضی سیف زاده با 908 رای به عنوان عضو علی البدل پذیرفته شد و در رشته ترافیک نیز مجتبی زوربخش با یک هزار و 942 رای به هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان راه یافت.

گفتنی است در این دوره 84 کاندیدا برای حضور در هیات رییسه نظام مهندسی فارس با یکدیکر رقابت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار