انتقاد رئیس كمیسون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان از نحوه عملیات برفروبی در سطح شهر

خبرگزاری پانا: سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان ورئیس كمیسون خدمات شهری ، حمل ونقل و ترافیك و محیط زیست شورا از نحوه عملیات برفروبی توسط حوزه خدمات شهری شهرداری همدان انتقاد كرد.

کد مطلب: ۱۷۰۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، كامران گردان با انتقاد از این موضوع اظهار داشت: علی رغم اینكه بارش برف تا ساعات نخستین بامداد امروز سنگین نبوده اما عملیات برفروبی در نقاط مختلف شهر به خوبی انجام نشده است.

گردان با اشاره به اینكه بعضی از نقاط شهر از جمله منطقه چهار برفروبی انجام شده، اضافه كرد: اما علی رغم قولی كه معاونت خدمات شهری شهرداری در كمیسون مربوطه شورای اسلامی شهر همدان در زمینه برفروبی داده بود دربسیاری از نقاط شهر عملیات پاكسازی و برفروبی به خوبی صورت نگرفته است.

وی اضافه كرد: براساس گزارشهای مردمی و بازدید اعضای شورا از سطح شهر به دلیل عدم برفروبی و پاكسازی مناسب مشكلات تردد همشهریان و خودروها در معابر ایجاد شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان یادآور شد: بدلیل نامناسب بودن سطح معابر اتوبوسهای سطح شهر قادر نبودند به سمت شهركها حركت كرده و به موقع خدمات رسانی كنند.

كامران گردان اضافه كرد: انتظار می رود حوزه خدمات شهری شهرداری همدان با تقسیم بندی نقاط مختلف شهر برای پاكسازی و برفروبی و سركشی مناسب در اسرع وقت به انجام وظایف خود اقدام كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار