روز شمار و برنامه های هفته نهضت سواد آموزی اعلام شد

خبرگزاری پانا:رئیس اداره سواد آموزی ناحیه 2كرج گفت،برنامه های هفته سواد آموزی با هدف سوق دادن افراد سمت سوادآموزی و اهمیت سواد، ضرورت سواد آموزی و جذب حداكثری سواد آموزان اجرایی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۶۵۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد



به گزارش خبرگزاری پانا؛سعادت منش رئیس اداره سواد آموزی ناحیه 2كرج گفت: روز یكشنبه مصادف با اولین روز هفته سواد آموزی با عنوان "سواد آموزی و رسانه"، روز دوشنبه "سواد آموزی، حماسه حسینی، روز سه شنبه "ترویج فرهنگ صرفه جویی و اقتصاد و مقاومتی" نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: همچنین روز چهارشنبه "تجلیل از فعالان عرصه سواد آموزی، روز پنج شنبه "سواد آموزی و خانواده، ورزش، نشاط و تندرستی"، روز جمعه "سوادآموزی و ترویج فرهنگ نماز و انتظار" و آخرین روز این هفته یعنی شنبه "سواد آموزی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل" نامیده گرفته است.

سعادت منش با بیان اینكه در این هفته حدود 13 تا 14 عنوان برنامه نیز در نظرگرفته شده است خاطرنشان كرد: برنامه های هفته سواد آموزی با هدف سوق دادن افراد سمت سوادآموزی و اهمیت سواد، ضرورت سواد آموزی و جذب حداكثری سواد آموزان اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه، دیدار با ائمه جماعات شهرستان ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ارائه گزارش عملكرد یكساله به ایشان، شركت در برنامه رادیویی با محوریت عملكرد سوادآموزی،

وی درج سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در سربرگ مكاتبات اداری با مضوع سواد آموزی، نصب استند، بنر و بیلبورد در آموزش و پرورش دیدار با خانواده های شهدای نهضت سواد آموزی، پخش پوستر و اطلاعیه در نماز جمعه و همچنین تهیه و تكثیر آن در ادارات و مدارس سطح منطقه ارسال پیامك مرتبط از طریق سامانه پیام كوتاه روابط عمومی نیز از دیگر برنامه های تدارك دیده شده برای اجرا در هفته سواد آموزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار