وزیر آموزش و پرورش

ساماندهی و بهسازی منابع انسانی از اولویت های مهم وزارت آموزش و پرورش است

خبرگزاری پانا: وزیر آموزش و پرورش در جلسه ای كه بصورت ویدئو كنفرانس برگزار گردید، گفت: ساماندهی و توزیع عادلانه نیروی انسانی از اولویت های مهم و در دستور كار وزارت آموزش و پرورش می باشد.

کد مطلب: ۱۶۳۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، علی اصغر فانی همچنین توسعه مشاركت های مردمی، عملیاتی كردن بودجه آموزش و پرورش و ارتقای مدیریت آموزشگاهی را از دیگر برنامه های اولویت دار وزارت آموزش و پرورش اعلام كرد.

مدیركل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان نیز با ابراز خرسندی از تدبیر انجام گرفته در برقراری اینگونه ارتباطات در فضای مجازی از رویكردهای جدید، سیاست های بجا و نظرات علمی و كارشناسانه وزیر در حوزه های مختلف تقدیر و تشكر نمود.

غلامرضا محمدقاسمی افزود: در استان سیستان و بلوچستان تلاش می شود تا در جهت تقویت جایگاه ویژه پژوهشسراهای دانش آموزی و ارتقای سطح انجمن های علمی و پژوهشی گام برداشته شود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی در جهت استفاده از خلافیت و ابتكار علمی و عملی معلمان، بهره گیری بهینه از مشاركت های مردمی به ویژه خیرین مدرسه ساز در جهت ساخت و تكمیل فضاهای آموزشی مورد نیاز از مهمترین فعالیت ها و برنامه های در دست اقدام این اداره كل می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار