کارگاه آموزشی ˝ارتباط موثر با دانش آموز و شناخت عوامل پیشگیری از اعتیاد˝ در مهاباد برگزار شد

خبرگزاری پانا: کارگاه آموزشی ˝ارتباط موثر با دانش آموز و شناخت عوامل پیشگیری از اعتیاد˝ با حضور مدیران، معاونان، مشاوران و دبیران تربیت بدنی شهرستان مهاباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۶۱۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در راستای اطلاع رسانی، آموزش و همچنین به کارگیری روش های مناسب برقراری ارتباط موثر با دانش آموز و نیز آموزش های پیشگیری اولیه از اعتیاد، کارگاه آموزشی با حضور مدیران، معاونان مدارس، مشاوران و دبیران تربیت بدنی در محل سالن اجتماعات فرهنگ سرای معلم مهاباد برگزار شد .

احمد زاده کارشناس مشاوره و سلامت و تندرستی مدیریت آموزش و پرورش مهاباد به عنوان یکی از مدرسان این کارگاه اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این کارگاه ها تبیین اهداف و نیز آگاهی رسانی عمومی برای مدیران و کارکنان حوزه ستادی مدارس می باشد چراکه کارکنان حوزه اداری مدارس در تعامل بیشتر با دانش آموزان قرار دارند.
وی افزود: امروزه به روز رسانی اطلاعات و ارائه راه کار های مناسب برای ارتباط موثر با دانش آموزان و همچنین پیشگیری اولیه از اعتیاد بیش از پیش ضرورت پیدا کرده است که امید آن می رود با برگزاری چنین کارگاه هایی این امر به نقطه آرمانی خود نزدیک تر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار