کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی دربجنوردبرگزارشد

خبرگزاری پانا : کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور دانشجویان فارغ التحصیل کمیته امداد امام خمینی (ره) و رئیس کل دادگستری خراسان شمالی و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان در بجنورد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۸۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با توجه به اینکه 1700دانش جو وطلبه در استان وجود دارد ، گفت: وجود این دانشجویان بیانگر این نیست که برای رشد و تعالی پول و سرمایه حرف اول را می زند بلکه آن نتیجه همت وتلاشی است که یک انسان می تواند ازخود نشان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی با اشاره به اینکه قریب به80دانشجو و 100طلبه فاضل در خانواده کمیته امداد افتخار آفرینان این استان و کشور هستند ، یاد آور شد: وجود این افتخارآفرینان به مانویدهای زیادی می دهد چراکه کسی که خود زجر کشیده است مشکلات را به خوبی درک می کند.
وی با تاکید براین موضوع که در راه پیشگیری از آسیب ها باید گام های بلندی برداشته شود خاطر نشان کرد: خراسان شمالی از لحاظ حیث طلاق رتبه 5کشوروحیث ضرب و جرح عمدی رتبه 3کشوری را به خود اختصاص داده است که باید برای جلوگیری از چنین آسیب هایی گام های بلندتری برداشته شود.
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی اذعان داشت:آتشی که ناشی از آسیب های اجتماعی است و دامن گیر خانواده ها می شود نامرئی است لذا باید با فهم و دانش بالا آسیب هاو جرائم شناسایی شود.
در ادامه این کارگاه آموزشی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی نیز اضافه کرد: دانشجویان کمیته امداد به عنوان سفیران مرتبط این نهاد هستندو لازم است در توانمدسازی و مباحث فرهنگی و پیگیری مسائل خانوادگی از آنان بره مند شویم.
حسین پور تصریح کرد: 80هزار مددجو و 40هزار اقشار آسیب پذیر و 7هزارو همچنین تعداد یک هزارو 700دانشجو وطلبه در استان تحت پوشش کمیته امداد می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار