شركت توزیع نیروی برق تبریز در سلامت اداری پیشرو شناخته شد

خبرگزاری پانا:شركت توزیع نیروی برق تبریز در سومین دوره فرآیند ارزیابی سراسری جایزه مدیریت سلامت اداری،با یک پله ارتقاء به عنوان سازمان پیشرو انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۵۷۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این ارزیابی كه توسط دبیر خانه اجرایی جایزه مدیریت سلامت اداری برگزار شد،شركت توزیع نیروی برق تبریز از بین بیش از 70 دستگاه اجرایی شركت كننده، در سطح دوم سازمان های پیشرو در مبحث سلامت اداری قرار گرفت.

شورای سیاست گذاری مدیریت سلامت اداری کشور با اهدا تندیس به این شركت این مطلب را اعلام کرد .

این جایزه در راستای برنامه ششم از ده برنامه تحول نظام اداری كشور و فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی، پس از بررسی مستندات مربوطه به منظور شناسایی و تقدیر از سازمانهایی كه در حوزه زیرساختی انگیزشی و توانمندسازی عملكرد مناسبی داشته اند، به سازمان ها اهدا می شود.

ارزیابی مدیریت سلامت اداری سازمان ها در شش محور و بر اساس چك لیست و مستندات در خواستی با حضور نماینده دبیرخانه سلامت اداری در پنج سطح كه بالاترین آن سازمان پاك،دومین سطح آن سازمان های پیشرو،سومین سطح آن سازمان های پیشگام،چهارمین سطح آن سازمان های همگام و پایین ترین سطح آن سازمان های متعهد به مدیریت سلامت اداری می باشد، اجرا می گردد.

این گزارش می افزاید:شركت توزیع نیروی برق تبریز با انجام اقدامات مختلف در زمینه مبارزه با فساد در حوزه زیرساختی انگیزشی و توانمندسازی، عملكرد مناسبی داشته و توانسته است گام های موثری را در این زمینه بردارد.

در سومین دوره جایزه سلامت اداری از میان سازمان های مورد ارزیابی 37 سازمان در سطوح سازمان های پاك، پیشرو، پیشگام، همگام و متعهد به سلامت اداری حائز شرایط تقدیر گردید.

گفتنی است شرکت توزیع نیروی برق تبریز در دومین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری که در سال گذشته برگزار شده بود،رتبه سطح سه سازمان ها ی پیشرو را کسب کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار