مدیركل آموزش و پرورش استان گیلان در مصاحبه مطبوعاتی خود تاكید كرد:

خانه های سازمانی آموزش و پرورش تخلیه قانونی خواهند شد

خبرگزاری پانا: مدیركل آموزش و پرورش گیلان از تخلیه خانه های سازمانی طبق قانون خبرداد و گفت: همكاران فرهنگی ساكن در خانه های سازمانی با توجه به اتمام مهلت سكونتشان،باید به تخلیه این واحدهای مسكونی اقدام نمایند .

کد مطلب: ۱۵۵۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، ایوب نجف زاده در مصاحبه مطبوعاتی خود در تاریخ 4آذرماه 92از تخلیه خانه های سازمانی آموزش و پرورش طبق قانون خبرداد و افزود: مدتهاست مهلت سكونت افرادی كه در خانه های سازمانی مختص آموزش و پرورش سكونت دارند، به اتمام رسیده است .
وی ،با بیان اینكه چندین بار از سوی اداره كل تذكرات و اخطارهایی مبنی برتخلیه خانه ها به این افراد داده شده است، خاطرنشان ساخت:هم اكنون سازمان بازرسی و دیوان محاسبات مجدانه پیگیر تخلیه این واحدها هستند .
نجف زاده با اشاره به این نكته كه این خانه های سازمانی براساس قانون مصوب 1347در اختیار عده ای از همكاران فرهنگی بازنشسته یا غیربومی یا دارای پست های حساس سازمانی گذاشته شده بود،تصریح كرد:مهلت قرارداد این خانه ها 3 تا 5ساله بوده است كه در حال حاضر مهلت اجاره همه این خانه ها به اتمام رسیده است ،ولی متاسفانه همكاران تمایل به تخلیه این واحدهای مسكونی ندارند و ما به دلیل تصمیم گیری برای تبدیل به احسن شدن این خانه ها ،برای تخلیه آنها مجدانه اقدام كرده ایم .
وی ،تعداد خانه های سازمانی آموزش و پرورش گیلان را 80خانه ذكر كرد و گفت: از 45 واحد خانه سازمانی آموزش و پرورش در رشت، تعداد 6 واحد قرارداد پنج‌ساله، 24 واحد قرارداد چهار ساله، هفت واحد قرارداد سه‌ساله، سه واحد قرارداد 2 ساله و پنج واحد قرارداد یك ساله دارند كه اكنون خارج از تعهدات خود در این خانه‌ها ساكن هستند.
مدیركل آموزش و پرورش با تصریح براینكه انتظار مااز فرهنگیان ساكن خانه های سازمانی حمایت از قانون است ،اذعان داشت: تعدادی از آنان خواستار خرید این خانه ها هستند در حالی كه ما طبق قانون، مجاز به فروش خانه های سازمانی نیستیم .
نجف زاده در پایان یادآورشد: خانه‌های سازمانی آموزش و پرورش طبق قانون ، دیگر به هیچ فردی واگذار نمی‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار