نماینده بابل به پنج وزیر تذکر داد

خبرگزاری پانا: یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به وزرای آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و نفت تذکر داد.

کد مطلب: ۱۵۴۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،‌ حسین نیاز آذری امروز در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: از آنجایی که انرژی هسته‌یی حق مسلم ملت انقلابی ایران است از تیم مذاکره کننده و توافق حاصله در چارچوب NPT حمایت می‌کنیم.

وی در ادامه به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد و گفت: متاسفانه آموزش و پرورش استان توان رسیدگی و برخورد با عملکرد آموزش و پرورش شهرستان بابل و پی‌گیری مطالبات به حق مردم را ندارد لذا از وزیر آموزش و پرورش درخواست می‌شود نظارت بیش‌تر بر عملکرد آموزش و پرورش استان را در دستور کار خود قرار دهد.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی هم چنین در تذکری به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، اظهار کرد: از وزرای مربوطه درخواست می‌شود در جهت جلوگیری از واردات جوجه‌های یک روزه در کشور اقدامات لازم را انجام داده و در راستای حمایت از تولید داخل به این موضوع توجه جدی شود.

نماینده مردم بابل در مجلس به وزیر راه و شهرسازی نیز در خصوص تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی بابل که حدود یازده سال از آغاز عملیات اجرایی آن می‌گذرد، تذکر داد.

نیازآذری در پایان در تذکری به وزیر نفت نیز خواستار تسریع در اجرایی کردن عملیات گازرسانی به روستاهای شهرستان بابل شد و گفت: گازرسانی به بابل در سال 73 آغاز شده اما تاکنون به سرانجام نرسیده و مردم این منطقه و به ویژه روستاها در انتظار گازرسانی هستند لذا درخواست می‌شود بر اساس قانون بودجه کشور نسبت به این موضوع اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار