معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان پاکدشت:

برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز با قوت ادامه خواهد داشت

خبرگزاری پانا: معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان پاکدشت گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان پاکدشت تخریب می شوند.

کد مطلب: ۱۵۳۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، عین الله تاجیک، تاجیک معاون سیاسی فرمانداری پاکدشت اظهار داشت: این ساخت و سازهای غیر مجاز عمدتا به صورت دیوار کشی و محصور نمودن اراضی در یکصد هکتار از زمین های کشاورزی انجام شده بود.

وی اظهار داشت: عملیات تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی زراعی پاکدشت با هماهنگی های به عمل آمده با جهادکشاورزی، شهرداری، بخشداری و نیروی انتظامی و به استناد تبصره یک و دو ماده 10 قانون حفظ اراضی کشاورزی صورت گرفته است.

تاجیک افزود: با انجام این عملیات که با دستور مقام قضایی انجام شد، بیش از یکصد هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان پاکدشت ، کشاورزی باقی خواهد ماند .

تاجیک اظهار داشت: باتوجه به این که انجام دیوار کشی باعث افزایش قیمت اراضی کشاورزی می گردد، عده ای سودجو در صدد بر می آیند تا با انجام اعمال غیر قانونی اقدام به تصرف اراضی کشاورزی و تغییر کاربری آن نمایند.

وی گفت: به افراد سود جو اخطار می کنیم تا از انجام هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز پرهیز نمایند زیرا دستگاه اجرایی شهرستان با جدیت و تلاش با آنان برخورد قانونی نموده و ساخت و سازهایی که بدون مجوز انجام شده تخریب خواهد شد .

معاون سیاسی فرمانداری پاکدشت گفت: ماه گذشته ساخت و سازهای غیر مجاز صورت گرفته در اراضی شهر فرون آباد از توابع شهرستان پاکدشت نیز با دستور مقام قضایی تخریب شد که این نشان از عزم جدی مسوولین پاکدشت در مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و تغییرکاربری اراضی کشاورزی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار