امروز در مشهد صورت می گیرد ؛

افتتاح دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن، انبوه سازان ایران

خبرگزاری پانا: دهمین نمایشگاه مسکن و انبوه سازان و فرصت‌های سرمایه گذاری همزمان با جشنواره فروش واحدهای تجاری، اداری و مسکونی و نخستین نمایشگاه املاک و مستغلات در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۵۲۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیر برگزاری دهمین نمایشگاه مسکن و انبوه سازان اظهار کرد: دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن، انبوه سازان و فرصت‌های سرمایه گذاری همزمان از امروز با حضور 50 برند برتر انبوه سازی از 8 استان کشور برگزار می شود.

مهندس سید علیرضا صدرزاده افزود: شرکت هایی از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، تهران، آذربایجان غربی، هرمزگان، جزیره کیش و اصفهان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به ویژگی های دهمین نمایشگاه مسکن و انبوه سازان افزود: دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن، انبوه سازان و فرصتهای سرمایه گذاری با دعوت بیش از 30 شرکت سرمایه گذار خارجی جهت بازدید از این نمایشگاه در مشهد برگزار می شود.

صدرزاده گفت: باتوجه به جشنواره فروش، مشارکت کنندگان از تخفیف ویژه ای برخوردارند به طور‌ی‌که برای خریداران بین 5 تا 10 درصد کاهش هزینه وجود دارد.

مدیر عامل شرکت مدیریت پروژه های نمایشگاهی افزود: دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن و انبوه سازان و فرصتهای سرمایه گذاری در بخش مسکن و سومین جشنواره فروش واحد های مسکونی،تجاری و اداری نسبت به سال گذشته با60 درصد رشد مواجه است.

وی گفت: در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن و انبوه سازان و فرصتهای سرمایه گذاری در بخش مسکن و سومین جشنواره فروش واحد های مسکونی،تجاری و اداری سه جایزه ویژه خریداران و سرمایه گذاران در نظر گرفته شده که شامل یک دستگاه خودرو ام وی ام، بازدید از بلندترین برج تجاری - اقامتی دنیا به همراه یک نفر و سفر به کیش به همراه یک نفر در نظر گرفت شده است.

شایان ذکر است، دهمین نمایشگاه مسکن و انبوه سازان و فرصتهای سرمایه گذاری همزمان با جشنواره فروش واحدهای تجاری، اداری و مسکونی و اولین نمایشگاه املاک و مستغلات این نمایشگاه از 28 آبان الی 1 آذر از ساعت 16 الی 22 در نمایشگاه بین المللی مشهد پذیرای متخصصین خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار