بااقدام به موقع پلیس:

شهروندمرودشتی از حلق آویز کردن خود نجات یافت

خبرگزاری پانا: مردی که با حلق آویزكردن خود قصد پایان دادن به زندگیش داشت، با حضور به موقع پلیس شهرستان مرودشت فارس جان دوباره یافت.

کد مطلب: ۱۵۲۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزای پانا: سرهنگ "علی شیبانیان" در تشریح این خبر گفت: شب گذشته مردی به نام " ن - ج" با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس برقرار و اظهار كرد قصد دارد تا با حلق آویز كردن خود به زندگی اش پایان دهد.
سرهنگ "شیبانیان" ادامه داد: اپراتور مرکز 110 بلافاصله موضوع را به واحد گشت کلانتری حوزه استحفاظی اعلام و خواستار تحقیق و بررسی در این خصوص شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: ماموران کلانتری 12 بعثت در محل حضور یافته و پس از پرس و جو از خانواده فرد موصوف، مشخص شد وی بارها به اطرافیان اعلام كرده قصد دارد خود را در قبرستان حلق آویز كند.
سرهنگ" شیبانیان" تصریح کرد: ماموران بلافاصله خود را به محلی که اعلام كرده بود قصد خودکشی در آن مکان را دارد رسانده و مشاهده كردند این فرد خود را حلق آویز کرده است که بلافاصله وی را پائین آورده و با هماهنگی اورژانس شهرستان او را به بیمارستان منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت عمومی این شخص خوب است گفت: ماموران در انتظامی شهرستان ضمن احساس مسئولیت در قبال آسایش فردی و عمومی آحاد مختلف جامعه،‌ تمام تلاش و کوشش خود را در جهت برقراری امنیت مطلوب و پایدار در سطح اجتماع انجام می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار