نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس:

مردم گلستان قدردان زحمات استاندار سابق هستند

خبرگزاری پانا: نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس از تلاش چهار ساله جواد قناعت استاندار سابق گلستان تشکر کرد و گفت: مردم قدردان زحمات استاندار سابق خود هستند.

کد مطلب: ۱۵۲۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا: سلیمان عباسی در جلسه شورای اداری استان که به منظور قدردانی از جواد قناعت استاندار سابق گلستان در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مراسمی که امروز برگزار شده نشان از تودیع ندارد، بلکه به خاطر تکریم و قدردانی از زحمات یک مسئول است که گلستانی‎ها شاهد این تلاش در بخش‎های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشت و ... بوده‎اند.

وی تصریح کرد: دو حرکت بسیار خوب استاندار سابق گلستان که شاید زیاد مطرح نشده و بسیار حائز اهمیت بوده است، تعامل خوب و سازنده ایشان در آرام کردن تنش‎ها و به وحدت رساندن همه سلایق و دیگری فعالیت ایشان در حوزه برگزاری انتخابات اخیر بوده است.

عباسی ادامه داد: موفقیت حجت‎‎الاسلام روحانی به عنوان رئیس‎جمهور در سایه مدیریت صادقانه محقق شده است که این رویکرد در استاندار سابق در برگزاری انتخابات، بسیار اثرگذار بود.

سلامت کار استاندار سابق در خور تحسین است

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سلامت کار استاندار سابق در خور تحسین است، یادآور شد: یکی از ویژگی‎های استاندار سابق گلستان حرکت در مسیر انقلاب و ولایت بود که آرزوی موفقیت ایشان را در هر سنگری از مسئولیت را داریم.

عباسی از استاندار جدید گلستان نیز به عنوان فردی پرکار و باانرژی یاد کرد و اظهار داشت: با توجه به سوابق خوبی که صادقلو استاندار گلستان دارند و شناخت ایشان نسبت به استان امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در همه حوزه‎ها باشیم.

وی ادامه داد: تعویض مسئولان به مثابه قطاری روی ریل است که فقط چرخ‎های آن عوض می‎شود، اما ریل آن که سیاستگذاری است تغییر نمی‎کند بنابراین باید در محور منویات مقام معظم رهبری، آرمان‎های نظام و قانون حرکت کنیم.

با پیروی از ولایت نمادی از اسلام را در جهان به تصویر بکشیم

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی لازمه موفقیت را در گرو همدلی، همکاری و کمک به استاندار گلستان برشمرد و افزود: همه باید برای پیشرفت استان با تعامل و همکاری پیش برویم.

عباسی با بیان اینکه مکتب امام حسین (ع) چراغ راه بشر است، اظهار داشت: فرهنگ حسینی مانند دانشگاه تربیتی است که حرکت سعادت بشری را مشخص می‎کند.

وی بیان داشت: سوگواری برای اهل بیت (ع) به معنای اعتقاد به آرمان و حرکت سیدالشهدا (ع) است بنابراین باید حسینی بمانیم و در این مسیر حرکت کنیم، پیرو ولایت باشیم تا بتوانیم در جهان نمادی از اسلام را به تصویر بکشیم تا آنها نیز به دین اسلام روی آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار