دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن و انبوه سازان با حضور 30 سرمایه گذار خارجی

خبرگزاری پانا: مجری برگزاری نمایشگاه مسکن و انبوه سازان و فرصت‌های سرمایه گذاری مشهد گفت: دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن، انبوه سازان و فرصتهای سرمایه گذاری با دعوت بیش از 30 شرکت سرمایه گذار خارجی از کشور‌های منطقه جهت بازدید از این نمایشگاه در مشهد برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۵۰۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علیرضا صدرزاده اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده با مرکز خدمات سرمایه گذاری خراسان رضوی 30 نفر از سرمایه گذاران خارجی در ایام برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن و انبوه سازان از این نمایشگاه بازدید می کنند.

وی افزود: در این نمایشگاه بسته های سرمایه گذاری مختلفی ارائه می شود که گروه سرمایه گذاران خارجی می توانند با حضور در نمایشگاه و حصول توافق لازم نسبت به سرمایه گذاری در قالب های ارائه شده اقدام کنند.

صدرزاده تصریح کرد: دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن،انبوه سازان و فرصت‌های سرمایه گذاری همزمان با سومین نمایشگاه بین المللی صنعتی سازی و فناوری های نوین صنعت ساختمان و بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات و تجهیزات با حضور 50 برند برتر انبوه سازی از 8 استان کشور برگزار می شود.

مدیر عامل شرکت مدیریت پروژه های نمایشگاهی مپنا افزود: در این سه نمایشگاه تخصصی تعداد 5 هزار واحد مسکونی، تجاری و اداری عرضه می شود.

دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن،انبوه سازان و فرصتهای سرمایه گذاری همزمان با سومین نمایشگاه بین المللی صنعتی سازی و فناوری های نوین صنعت ساختمان و بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات و تجهیزات از 28 آبان الی 1 آذر از ساعت 16 الی 22 در نمایشگاه بین المللی مشهد پذیرای سرمایه گذاران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار