مدیر كل دفتر انتشارات كمك آموزشی در گفت‌و گو با پانا:

حضور خانواده مجلات «رشد» با 31 نشریه تخصصی در نمایشگاه مطبوعات

خبرگزاری پانا: محمدناصری از حضور خانواره مجلات رشد با 31 نشریه تخصصی در حوزه آموزش و پرورش در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد

مدیر كل دفتر انتشارات كمك آموزشی و مدیر مسئول مجلات «رشد» درباره حضور نشریات وابسته به وزارت آموزش و پرورش در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها به خبرنگار فرهنگی پانا گفت: گروه مجلات رشد با 31 نشریه چون کودک، نوآموز، دانش‌آموز، نوجوان و جوان خانواده که برای گروه سنی کودکان تا جوانان منتشر می‌شوند در نمایشگاه مطبوعات مطبوعات حضور خواهد داشت.
ناصری تصریح کرد: این نشریات که نشریات دانش‌آموزی گروه مجلات رشد هستند، سالانه بالغ بر 30 میلیون نسخه انتشار دارند و برای دیگر نشریات رشد که نشریات تخصصی هستند هم 10 میلیون مشترک داریم.
مدیر كل دفتر انتشارات كمك آموزشی در ادامه بیان کرد: اما یک بخش‌ ویژه‌ای که در نمایشگاه مطبوعات تدارک دیده شده و هر سال مورد توجه دانش‌آموزان نیز قرار می‌گیرد مرکز بررسی آثار است که مسابقات متنوع فرهنگی و هنری با محوریت دانش‌آموزی را برگزار می‌کند،‌ در این دوره از نمایشگاه مطبوعات این مرکز برنامه‌هایی را برای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها تدارک دیده که محل درنگی برای آنهاست و ما نیز از حضور آنان بهره‌مند می‌شویم.
ناصری توضیح داد: خانواده مجلات رشد 31 عنوان است که هفت عنوان آن دانش‌آموزی و با عناوین ‌»کودک» برای پیش‌دبستان و اول دبستان،‌ »نوآموز» برای دوم و سوم دبستان،‌ »دانش‌آموز» برای پایه‌های چهارم، پنجم و ششم دبستان،‌ »رشد نوجوان» برای مقطع راهنمایی و «رشد نوجوان» برای مقطع دبیرستان منتشر می‌شوند.
وی ادامه داد: البته دو فصلنامه اختصاصی درباره ریاضی هم با نام «برهان» برای پایه راهنمایی و دبیرستان منتشر می‌کنیم و بقیه مجلات ما تخصصی فرهنگیان است که به شکل فصلنامه و یا ماهنامه عرضه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار