با کاروان نینوا در شبکه اترک

خبرگزاری پانا: مجموعه ˝ کاروان نینوا ˝ نام برنامه ای است که به تهیه کنندگی سید مصطفی مرتضوی در سیمای شبکه استانی اترک تولید و آماده پخش شده است .

کد مطلب: ۱۵۰۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بنا بر این گزارش ، برنامه تلویزیونی " کاروان نینوا " با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهیه شده است و در تولید این مجموعه تلویزیونی ، سازمان تبلیغات اسلامی استان ، هیئات مذهبی استان ، جمعیت هلال احمر استان و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبد کاووس همکاری داشته اند .

مجموعه " کاروان نینوا " در 10 قسمت 40 دقیقه ای در همین ایام ضبط و برای پخش از سیمای اترک آماده می شود .

آیتم هایی نظیر عزاداری هیئات مذهبی به صورت تجمیع هیات های هر شهر و منطقه در یک نقطه ، شبیه خوانی ، نگاهی به فعالیتهای خادمین مجالس سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (ع) ، پرچم گردانی به این معنی که پرچم حرم حضرت امام حسین (ع) برای تبرک جستن مردم در هر شهر و منطقه گردانده می شود ، برگزاری مسابقه پیامکی ، قرعه کشی کمک هزینه های سفر به عتبات عالیات و کلام مجری برنامه در ساختار مجموعه 10 قسمتی " کاروان نینوا " وجود دارد .

کارگردانی و تهیه کنندگی مجموعه " کاروان نینوا " برعهده سید مصطفی مرتضوی است و تصویربرداران علی ظریفیان ، علی گریوانی و نوید آقایی ؛ صدا بردار و نورپرداز علی گریوانی ؛ دستیار فنی و تهیه علی ملازاده و تدوینگران سید مصطفی مرتضوی و نوید آقایی هستند .

مجموعه " کاروان نینوا " از روز پنجشنبه بعد از برنامه شبهای اترک از سیمای اترک به روی آنتن خواهد رفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار