برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی در خراسان شمالی

خبرگزاری پانا: مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی قران کریم اداره کل اوقاف وامور خیریه خراسان شمالی گفت: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ،قرائت تحقیق و ترتیل، سی ام آبان ماه جاری به میزبانی شیروان برگزار میشود.

کد مطلب: ۱۵۰۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد صالحی نیا افزود: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن كریم رشته های حفظ،قرائت تحقیق و ترتیل در خراسان شمالی، سی ام آبان ماه جاری به میزبانی شهرستان شیروان برگزار می شود.

وی اظهار كرد: این مسابقات، در رشته های حفظ ، 2.5 جزء، پنج جزء، 10 جزء و بالاتر، قرائت قرآن، ترتیل، در دو بخش خواهران و برادران و در دو رده سنی بزرگسالان و شكوفه ها برگزار خواهد شد.

صالحی نیا افزود: 267 قرآن آموز خواهر و برادر از شهرستان های مختلف خراسان شمالی به مرحله استانی راه یافته اند، به گفته وی مسابقات این مرحله در رده سنی بزرگسالان در بخش خواهران در حسینیه اعظم و در بخش برادران در حسینیه ابوالفضلی شیروان برگزار می شود.

این مسئول اضافه كرد: مسابقات قرآن رده سنی شكوفه ها نیز در امامزاده غیبی شیروان برگزار خواهد شد.

او افزود: برگزیدگان این مسابقات به مرحله كشوری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن كریم اوقاف راه می یابند.

گفتنی است، مرحله شهرستانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در خراسان شمالی طی روزهای بیستم و بیست و یکم شهریور ماه جاری در شهرستان های مختلف این استان برگزار شد.

بر اساس اعلام اداره كل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی در این مسابقات سه هزار و 400 قرآن آموز خواهر و برادر شركت كردند كه از این تعداد 267 نفر به مرحله استانی راه یافتند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار