برگزاری کارگاه کتابک ویژه کودکان و نوجوانان در شهرری

خبرگزاری پانا:همزمان با فرارسیدن هفته ی کتاب و کتاخوانی کتابخانه شیخ صدوق(ره) کارگاه های کتابک را ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می کند.

کد مطلب: ۱۴۹۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، علیرضا محمودی مدیر کتابخانه شیخ صدوق(ره) با اشاره به برگزاری این کارگاه ذکر کرد: کارگاه های کتابک با مشارکت مجتمع آموزشی امام حسن مجتبی (ع) ویژه گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می شود.

وی در ادامه بیان کرد: در این کارگاه اساتید از کارشناسان مجرب در حوزه کتاب و کتابخوانی می باشند.

محمودی با توجه به هدف از برگزاری این کارگاه گفت: هدف از برگزاری این کارگاه ها ترویج کتابخوانی میان کودکان و نوجوانان، به معنای تلاش برای علاقه‌مند کردن آن‌ها به مطالعه و ایجاد عادت به مطالعه به عنوان یک برنامه‌ی روزانه است.
وی ادامه داد: توانمندی مروج، گزینش کتاب مناسب، ایجاد انگیزه برای خواندن و به کارگیری روش های نو در کتاب خوانی از گام های مهم ترویج خوانی است.

مدیر کتابخانه شیخ صدوق(ره) ذکر کرد: این کارگاه ها در چهار گروه سنی پیش دبستان، پایه ی اول و دوم، سوم و چهارم، پنجم و ششم ابتدایی برگزار می شود.

محمودی در ادامه بیان کرد: کارگاه قصه گویی و ساخت کتاب برای گروه سنی پیش از دبستان در تاریخ 19 آبان ماه از ساعت 10 الی 12 دراین کتابخانه برگزار می شود.

وی در خصوص کارگاه گروه سنی دوم بیان کرد: کارگاه بلند خوانی و درست خوانی ویژه پایه ی اول و دوم ابتدایی می باشد که 19 آبان ماه از ساعت 10 الی 12 برگزار می شود.

مدیر کتابخانه شیخ صدوق(ره) در ادامه عنوان کرد: کارگاه های کتابخوانی یا قصه گویی ویژه پایه ی سوم و چهارم ابتدایی می باشد که با رویکرد به مهارت های زندگی در 21 آبان ماه از ساعت 10 الی 12 برگزار می شود.

محودی با اشاره به آخرین کارگاه بیان کرد: کارگاه اصول و مبانی داستان نویسی ویزه دانش آموزان پایه ی پنجم و ششم ابتدایی می باشد که 20 آبان ماه از ساعت 10 الی 12 در کتابخانه شیخ صدوق(ره) برگزار می شود.

وی با اشاره به تاثیر کتاب خواندن در کودکان ذکر کرد: کودکان با خواندن کتاب های خوب به نیکی در جایگاه نیاز و قانون باور پیدا می کنند در نتیجه هرگز بدبین و مردد نخواهند شد، بلکه به رویارویی با پدیده های منفی خواهند پرداخت و نگرش منطقی به زندگی، به آن ها هماهنگی درونی می بخشد.
مدیر کتابخانه شیخ صدوق(ره) در پایان ذکر کرد: کتاب به شیوه های مختلف در رشد زبانی، عاطفی، شخصیتی و اجتماعی کودکان تاثیر گذار است.

علاقه مندان برای شرکت فرزندان خود در این کارگاه ها می توانند به کتابخانه شیخ صدوق(ره) واقع در شهرری، فلکه اول دولت آباد، جنب پارک مهران مراجعه نمایند یا با شماره تلفن 33754041 تماس حاصل فرمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار