350 مبلغ بومی و غیر بومی در ˝سوگواره بصیرت عاشورایی˝

خبرگزاری پانا:مراسم اعزام مبلغین طرح بصیرت عاشورایی در حرم مطهر علی بن حمزه (ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۸۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا:مدیر كل اوقاف و امور خیریه فارس در جمع خبرنگاران گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه از محل موقوفات منطبق و از محل نذورات مردمی در بقاع متبركه و امام زادگان بزرگوار، اقدام به اعزام مبلغ و اقامه عزای سید الشهدا (ع) در دهه محرم، تحت عنوان "بصیرت عاشورایی" می كند.
حسینی مقدم افزود: در همین راستا فارس افتخار دارد كه 250 نفر از مبلغین غیر بومی از حوزه علیمه قم و بیش از 100 نفر از مبلغین بومی را به مناطق مختلف استان اعزام نماید كه مبلغین در بقاع متبركه و حسینیه های استان مستقر خواهند شد و در دهه اول محرم طرح بصیرت عاشورایی را برگزار خواهند كرد.
مدیر كل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: هدف از اعزام مبلغین به نقاط مختلف استان، اجرای نیات واقفین و تبدیل شدن بقاع متبركه به قطب فرهنگی طبق سفارشات مقام معظم رهبری و برپایی عزای سید الشهداء می باشد.
حسینی مقدم در پایان ضمن تشكر از این عزیزان بیان داشت: مبلغین بر اساس تقاضای هر شهرستان و اعلام نیاز آنان، به امام زادگان، مساجد و حسینیه ها اعزام خواهند شد و تمامی شهرستانها از محضر آنان استفاده خواهند كرد.
لازم به ذكر است كه مراسم اعزام مبلغ روز 13 آذر در حرم مطهر علی بن حمزه(ع) با حضور آیت الله ایمانی و دكتر سید محمد احمدی استاندار فارس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار