استاندار گلستان:

سلامت و امنیت دو بال پرواز به سوی توسعه در حکومت اسلامی است

خبرگزاری پانا: استاندار گلستان گفت: سلامت و امنیت دو بال پرواز به سوی توسعه در حکومت اسلامی است.

کد مطلب: ۱۴۸۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا: حسن صادقلو در دیدار با فرماندهان و مسئولان انتظامی گلستان، جوهره حکومت اسلامی را بر مبنای اصل ولایت فقیه دانست و گفت: نیروی انتظامی بازوی توانمند در برقراری عدالت در حکومت اسلامی است.‎

وی با بیان اینکه ولایت رکن اصلی در حکومت اسلامی است، تصریح کرد: برقراری عدالت در حکومت اسلامی وظیفه ای خطیر و اعتقادی است و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مثابه بازوی توانمند در برقراری عدالت در حکومت اسلامی محسوب می شود.

استاندار گلستان سلامت و امنیت را دو بال پرواز به سوی توسعه در حکومت اسلامی برشمرد و بیان داشت: رابطه سلامت و امنیت یک رابطه دو سویه است به طوری که امنیت، سلامت را در جامعه ایجاد می کند و سلامت نیز امنیت را به وجود می آورد.

صادقلو توجه به فناوری‎های روز در مجموعه نیروی انتظامی را یک اصل غیر قابل انکار دانست و افزود: توسعه نرم‎افزاری در حوزه نظم و امنیت یک کار علمی است و خوشبختانه پلیس ایران اسلامی یک پلیس کارآمد و آشنا به فناوری‎های جدید روز دنیاست.

وی ارتقا احساس امنیت را از جمله وظایف همه ادارات و نهادهای مسئول در این زمینه اعلام کرد و گفت: نظم و امنیت موجود در جامعه ناشی از ارتقای احساس امنیت است.

استاندار گلستان تصریح کرد: هر قدر احساس امنیت در جامعه بالاتر باشد به همان میزان امنیت جامعه نیز ارتقا خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار